ילד בן תשע ניצל ממוות בזכות שרשרת הצלב שהייתה על צווארו וחסמה את כדור הרובה התועה מלחדור אל החזה שלו. טיציאנו, שחי בלאס טליטאס שבארגנטינה, נורה על מפתן ביתו בערב השנה האזרחית החדשה, אך ניצל בזכות השרשרת, במה שאמו הגדירה כ"נס השנה החדשה". 

השרשרת וכדור האקדח  (צילום: רשתות חברתיות)
השרשרת וכדור האקדח (צילום: רשתות חברתיות)

הצעיר חגג עם משפחתו את ערב הסילבסטר ושיחק בחוץ עם אחותו ובן דודו, כשלפתע הוא חש כאב פתאומי בחזה והבחין בכדור האקדח שנפל על הקרקע לידו. מיד הסובבים ובני משפחתו התקשרו אל שירותי החירום, שהובילו אותו אל בית החולים הסמוך לקבלת טיפול רפואי. תוך פחות משעה, טיציאנו יצא מבית החולים עם פצעים שטחיים בלבד. 

רגעים ספורים לאחר הירי  (צילום: רשתות חברתיות)
רגעים ספורים לאחר הירי (צילום: רשתות חברתיות)

לאחר שחזר הביתה, דודתו של הילד מצאה את השרשרת שלו על הרצפה בדיוק במקום בו הוא נורה. בתליון השרשרת, שטיציאנו קיבל מאביו במתנה, היה חור במרכז, שנוצר כתוצאה מפגיעת הכדור. לדבריו של הילד, הוא כלל לא הבין שהצלב הוא שהציל אותו ממוות, עד שראה את השרשרת שנפלה מצווארו לאחר הירי. 

בראיון עם אמו, אלחנדרה, היא טענה כי טיציאנו מבורך ואמרה: "זה נס גדול עבורנו. לקחנו אותו אל הכנסייה, הוא שוחח עם הכומר והוא בירך אותו, וזה מה שהציל אותו". כמו כן, המשטרה המקומית קיבלה את הדיווח על הירי ובימים אלו מתבצעת חקירה סביב מי ירה את הכדור. בדו"ח מהאירוע נכתב: "האירוע התקיים בסביבות השעה 22:00 ב-31 בדצמבר 2020. ילד בן תשע נכנס עם אביו אל חדר המיון עם פצע שטחי בבית החזה, שנוצר מירי אקדח. תוך 48 דקות בבית החולים הילד שוחרר".