בחור רומנטי במיוחד החליט להיות יצירתי והציע לה נישואין במשך שבועות ללא ידיעתה. סטיבן קורץ', מפנסילבניה, ארה"ב, צילם את בת זוגו, ליז ברונר, לאורך תקופה ארוכה, כאשר טבעת הנישואין הייתה מתחת לאף שלה, מבלי ששמה לב. בפוסט שהגבר העלה לעמוד הפייסבוק שלו, הוא שיתף את כל התמונות שצילם של אהובתו והטבעת בכל מיני מקומות שונים. סדרת התמונות האדירה של טבעת הנישואין:

על סדרת התמונות המצחיקה שקורץ' העלה, הוא כתב: "היא אמרה כן. היא רק לא ידעה שזה היה ממש לידה כל הזמן הזה". באחת התמונות רואים את הטבעת שלופה, בזמן שברונר שיחקה בקונסולת המשחקים שלה. תמונה אחת מציגה את הטבעת מונחת על הכרית בזמן שישנה, ואילו עוד תמונה מציגה את הטבעת מול הפנים של ברונר, כאשר היא בטלפון וכלל לא הבחינה בכך. 

בתמונה האחרונה, קורץ' שיתף את הרגע בו הוא כרע ברך והגיש לאהובתו את הטבעת כפי שנהוג. רעיון ההצעה המסתורית של קורץ' הפך לוויראלי ברשת וזכה למאות שיתופים ותגובות של הגולשים המרוגשים. אחד כתב: "כל התמונות האלה מקסימות, זה מדהים שלא היה לה שום מושג שהטבעת הייתה איתך בכל מקום שביקרתם בו", בעוד אחר אפילו כתב שייתכן והוא יגנוב את הרעיון ויציע כך נישואין לבת זוגו.