טקס חתונה בכפר טריקארלוק שבמחוז בנגלור, הודו, לגמרי יצא משליטה כאשר החתן המיועד ברח מהאירוע רגע לפני טקס הנישואין. אחרי שהכלה המושפלת נותרה לבדה, בני משפחתה הצליחו, באופן מפתיע, למצוא חתן אחר שיחליף את מקומו. כך, הפכה החתונה, שהתקיימה בשבוע שעבר, לסצנה מציאותית מתוך אופרת סבון שאיבדה שליטה. 

צ'נדרה וסינדי, הכלה והאורח שהתחתנו (צילום: רשתות חברתיות)
צ'נדרה וסינדי, הכלה והאורח שהתחתנו (צילום: רשתות חברתיות)

רוצים לדעת כיצד החתן שברח מהחתונה גרם לגירושין של הוריו? כנסו וגלו

שני אחים, אשוק ונווין, קבעו להתחתן אחד עם כלותיהן ביום ראשון שעבר, אך עם תחילת טקס החתונה, אשוק נעלם. הכלה המיועדת, סינדי, נותרה שבורת לב ומתייפחת במקום האירוע, אלא שאז משפחתה עשתה מעשה לא שגרתי. על פי העיתון המקומי Bangalore, משפחתה של סינדי הצליחה לאתר מבין האורחים גבר שהיה מוכן לעלות על הבמה ולהינשא לבתם במקום החתן הנמלט. 

החתן המחליף, גבר בשם צ'נדרה שעבד במנהל תאגיד התחבורה בבנגלור, הגיח מבין הקהל והודה כי הוא מוכן להתחתן עמה. בדיעבד, התברר כי לאשוק הייתה בת זוג סודית, שעל פי הדיווחים, איימה לפנות את החתונה ואף טענה כי היא תשתה רעל על מנת למנוע מאהובה להתחתן עם בחורה אחרת. לא תאמינו, אך זו אינה הפעם הראשונה בה סיטואציה מאותה הסוג קורית. בשנת 2019, כלה הודית נוספת ברחה מטקס החתונה שלה עם הכומר, כאשר התברר כי השניים ניהלו רומן סודי במשך שנתיים.