טקס הלוויה של צעירה בת 20 יצא לגמרי משליטה, כאשר אחד מהאנשים שהגיעו לנחם את בני משפחה התוודה בפניהם על אהבתו לצעירה המנוחה, וניסה לקיים יחסי מין עם הגופה שלה. ביגמן סיפיליאנו, בן ה-49, הואשם בכך שניסה לקיים יחסי מין עם גופתה של מליסה מז'ינדו בהמהלך הלוויתה שנערכה במוגוטה שבזימבבואה. צפו ברגעי המעצר של סיפילאנו:

ברדיו Nehanda המקומי, שהשיג את דו"ח המשטרה, דווח כי סיפילאנו נכנס אל חדר המתים, כאשר גופתה של הצעירה שכבה במרכז החדר, בו נכחו גם אמה ושתי אחיותיה. כמו כן, הגבר שתה הרבה אלכוהול ועישן סיגריות בתוך החדר, יחד עם גבר נוסף ששמו לא פורסם. ברגע אחד, סיפיליאנו פנה אל בנות משפחתה של המנוחה ואמר: "אתן יודעות שאהבתי את הגברת הזו, אבל היא הלכה לעולמה לפני ששכבתי איתה".

לפתע, הגבר קרא: "בעצם, זה עוד לא מאוחר מידי, אני עדיין יכול לקיים איתה יחסי מין לפני שהיא קבורה, אני מוכן", בעוד הוא מזנק על מיטת הגופה. האם האבלה ניסתה להתערב, אך על פי הדיווחים, לא הצליחה למנוע ממנו להסיר את השמיכה הלבנה שכיסתה את הגופה. לאחר מכן, הגבר שכב על גופתה של המנוחה ודימה קיום יחסי מין, כאשר על פי הדיווחים, הוא נשאר לבוש. לאורך כל הזמן, הגבר הנוסף שהיה בחדר החזיק את הנשים ומנע מהן להתקרב אל הגופה. 

אורחים אחרים שנכחו בהלוויה שמעו את הנשים צורחות בתוך חדר המתים והתערבו בסיטואציה ההזויה. לאחר שהאורחים קראו למשטרה המקומית, שני הגברים נעצרו באשמת חילול גופות והשניים עומדים בפני חמש שנות מאסר וקנס כספי גדול. בימים אלו, סיפיליאנו שוחרר בערבות והוא שוהה במעצר בית מבודד. כמו כן, בית המשפט המקומי צפוי לדון בפרשה בחודש בפברואר הקרוב.