מחמוט אפי טיריאקי, בן ה-18 חודשים שחי עם משפחתו בעיר בורסה שבטורקיה, נולד עם מצב גנטי נדיר וחשוך מרפא, במסגרתו מחצית מגופו גדל מהר יותר מהחצי השני. כלומר, רגל ויד שמאל של הפעוט גדלו במהירות, אך הצד השני שלו נותר בגודל פרופורציונלי לגילו. הוריו חסרי האונים החליטו לפנות אל התקשורת המקומית בבקשה לעזרה. צפו בתיעוד הפעוט בעל המחלה הנדירה:

אמו של הפעוט, נורגול טיריאקי בת ה-21, יחד עם אביו, סינאן טיריאקי בן ה-27, פנתה אל חברת החדשות הטורקית IHA, וסיפרה כי הם נמצאים במצב כלכלי קשה שמונע מהם לטפל בבעיה של בנם וכי הם חוששים כי המצב החריג יגרום לתוצאה בלתי הפיכה בעתיד. "אני לא רוצה לאבד אותו לפני שאני אראה אותו מסתובב בחוץ ומתרוצץ. אם לא נטפל בבעיה שלו יש סיכוי שהוא יחלה בסרטן", אמרה אמו נורגול. 

מחלה גנטית נפוצה התפשטה על פניו של גבר וגרמה לו לעיוורון | לכל הפרטים

כמו כן, אביו הוסיף כי בימים אלו האמצעים הכספיים של המשפחה מאפשרים טיפול שיכול להאט את המחלה, אך לא למנוע אותה. על פי בית החולים המקומי, מחמוט סובל ממצב הנקרא "קליפל-טרנונאי" – תסמונת רפואית בעקבותיה כלי דם לא מצליחים לגדול כרגיל וגורמים לפגיעה בגפיים ומומים שונים. לדברי הרופאים, המצב ההתפתחותי של מחמוט מעיד כי בחצי מגופו הוא בן גילו, ואילו בחצי השני האיברים שלו מתאימים לכאלו של בן 10. 

בנוסף לכך, לתסמונת הנדירה אין תרופה, אך היא ניתנת לשליטה המשתנה ממטופל למטופל. כיוון שהוריו של מחמוט חסרי משאבים, ידיו ורגליו ממשיכות לגדול ללא כל בקרה, דבר שיכול לאיים על חייו. על מנת לטפל בבעיה, המשפחה פתחה עמוד גיוס המונים במטרה לגייס כ-300 אלף לירה טורקית (כ-130 אלף שקלים).