קריסטין הוביס, צעירה משתמשת טיקטוק, חשפה בעמוד שלה את ההודעה המביכה שנשלחה אליה בטעות מהבחור שאיתו היא יצאה לדייט. הגבר, שרצה לרכל קצת עם חברו על המראה של הוביס, שלח בטעות את דעתו המפורטת אל הטלפון שלה, מה שהוביל לסיום הדייט בצורה מביכה במיוחד. צפו בסרטון שכבש את הרשת:

@kersten.hovis

reality of dating in 2020 ##greenscreen ##GreenScreenScan

♬ original sound - Rachel Wilson🤍

בסרטון הראשון שהעלתה הוביס, היא צירפה צילום מסך מתוך השיחה של עם סת', הבחור שאיתו היא נפגשה לדייט ראשון. תחילה, השיחה שגרתית למדי, היא כיוונה אותו להגיע אל ביתה על מנת שיאסוף אותה, בעוד היא זיהתה אותו מרחוק ואישרה בפניו כי הוא במקום הנכון. רגעים ספורים לפני שהוביס עלתה אל הרכב, היא קיבלה הודעה נוספת מהבחור, שהגיעה אל היעד הלא נכון. זו השתלשלות האירועים בסיטואציה המביכה:

@kersten.hovis

Part 2! Nothing too crazy. Know your worth ladies and never settle 🤍

♬ original sound - kersten

בהודעה נכתב: "בכיוון הזה, היא יותר גדולה ממה שחשבתי אבל המשפחה שלה מפוצצת בכסף", בעוד היא ענתה לו בתגובה: "אני אתפלל עלייך". בסרטון שהועלה לאחר מכן, הוביס הסבירה את השתלשלות העניינים ואמרה: "אני חייבת לכם עדכון. אז היינו במכונית בערך 10 דקות כששאלתי אותו אם ההודעה הזו הייתה אמורה להישלח לחבר שלו". בתגובה, הגבר המובך ענה שכן, ובאותו הרגע, לדבריה של הוביס, היא ביקשה ממנו להסתובב ולהחזיר אותה בחזרה אל ביתה. 

"פשוט אמרתי לו כמה הוא לא בוגר ושטחי ושבגלל זה הוא רווק", הסבירה הוביס הפגועה, על אף שלדבריה, דעתו של סת' אינה השפיעה כלל על הדימוי העצמי שלה. בעקבות הסרטון, שנצפה 4.2 מיליון פעמים, נשים רבות מכל העולם שיתפו את דעתן בנושא. "תודה לאל שגילית שהוא אידיוט לפני שהיה מאוחר מידי", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת פרגנה וכתבה: "העובדה שהתמודדת עם זה בצורה כל כך אלגנטית רק מראה את הרמה שלך. את תמצאי מישהו טוב יותר".