כבר כמעט שנה עברה מאז פרצה מגיפת הקורונה העולמית וגרמה לאנשים בכל רחבי העולם להישאר בבתים. משפחה מבריטניה, שזכתה בתואר "הגדולה ביותר במדינה" עם 22 ילדים, דווקא מצאה דרך יצירתית להעביר את התקופה האחרונה. בני משפחת רדפורד תיעדו את עצמם נהנים בצל המגיפה והעלו את פעילותם לעמוד האינסטגרם המשפחתי שלהם, שהפך לוויראלי בכל העולם עם מאות אלפי עוקבים. צפו בסרט שנעשה על משפחת רדפורד:

בתמונות אפשר לראות כיצד ההורים העמוסים הצליחו לתעל את המצב ובנו פארק מים מדהים בחצר האחורית, הכינו ארוחות גדולות, חגגו יחד ימי הולדת וחגים והעבירו את הזמן בדרכים הכיפיות והמשפחתיות ביותר. במהלך תקופת הסגר, אם המשפחה, סו רדפורד בת ה-45, ילדה את התינוקת ה-22 של המשפחה, כך הם הפכו למשפחה הגדולה ביותר שמבלה את ימי הסגר יחד בבריטניה. סגר עם 19 ילדים ולמידה מרחוק - שלחו עזרה:

בני הזוג, סו ובעלה נואל בן ה-49, מנהלים מאפייה משפחתית, כאשר כל אחד מהילדים תורם את חלקו להצלחת העסק. הילד הגדול ביותר של המשפחה הוא כריס, בן ה-31, שכבר לא גר יותר בבית המשפחה, ואחריו סופי, בת ה-25, שעזבה גם היא את הבית. הגדולה ביותר שעדיין מתגוררת עם המשפחה היא קלואי בת ה-24, כאשר התינוקת הקטנה ביותר, שנולדה בחודש אפריל האחרון, היא היידי. 

בראיון עם העיתון הבריטי, The Sun, האם סיפרה: "הזמנים מטורפים. רק שני ילדיי הבכורים עזבו את הקן, ככה שאנחנו חיים כעת 22 נפשות בבית". בהמשך סו התלוצצה וסיפרה על רשימת הקניות המוגזמת שעליה לערוך כל שבוע, לכן, זה היה בלתי נמנע שהיא תיתקל בבעיה ברגע שהקונים יציפו את הסופרים וירוקנו את המדפים לקראת הסגר. "אני נראית כאילו אני קונה בפאניקה", צחקה סו והוסיפה: "כשאני יוצאת מהסופר אני כמו האנשים שרואים בחדשות שמעמיסים את העגלה". 

ואם כל זה לא מספיק, למשפחת רדפורד יש גם שלושה כלבים, שנמצאים באחריות הילדים בלבד. בני משפחת רדפורד סיפרו כי על אף הקושי לעבור את התקופה עם כל כך הרבה אחים, הם דווקא שמחים על המשפחה הגדולה שלהם, שעזרה להם להעביר את התקופה יחד ולא בתחושה של בדידות, כפי שהסגר גורם לרבים ברחבי העולם.