גבר צעיר הואשם בכך שפרץ אל ביתה של בת זוגו ורצח אותה ואת הוריה, אחרי שהם אסרו עליה להיפגש איתו. רוסטם אחמדולין, בן ה-22, הגיע נסער אל ביתה של הקורבן, קמיליה טוכוואטלינה בת ה-18, על מנת להתעמת עם הוריה, אחרי שהם הודיעו לה שהם לא בעד מערכת היחסים שלה עם אחמדולין וביקשו ממנה להפסיק להתראות איתו. כאשר הוא הגיע, התפרץ ויכוח אכזרי בין ההורים לגבר שנגמר בטרגדיה נוראית. 

זירת הרצח (צילום:  Investigative Committee of the Republic of Tatarstan)
זירת הרצח (צילום: Investigative Committee of the Republic of Tatarstan)

האם, פרידה בת ה-59 ובעלה, רפאל בן ה-62, נמצאו מתים בביתם בסמוך לגופת בתם הצעירה, בביתם שבעיר קזאן שברוסיה. מדובר המשטרה המקומית נמסר כי על פי חקירה ראשונית, הרצח בוצע על ידי אחמדולין, משום שהוריה של זוגתו התנגדו לקשר ביניהם. לאחר שסיים לרצוח את קורבנותיו, הגבר הצעיר ניסה להתאבד, לכאורה, בכך שקפץ מהחלון שבקומה הרביעית. 

בתקשורת המקומית נאמר כי הוריה של הצעירה ניסו לברוח מידיו של אחמדולין, אך נשחטו בעזרת סכין חדה במסדרון ביתם. כמו כן, גורם מטעם שירותי הבריאות ברוסיה דיווח כי הצעיר פונה לבית החולים במצב קשה מאוד ועבר ניתוח חירום, כאשר בימים אלו הוא שוהה בטיפול נמרץ. אחמדולין היה סטודנט בשנה הראשונה ללימודי פסיכולוגיה ומשפט. 

על פי הדיווחים, אחמדולין ואוכוואטלינה נפגשו לראשונה לפני מספר חודשים דרך הרשתות החברתיות, בקבוצה שנקראת "Good Reason to Be In Love". חבריה של הנרצחת העידו כי לאורך התקופה שהכירו אותו, אחמדולין עשה עליהם רושם טוב, וטענו כי הם מעולם לא יכלו להאמין שהוא יכול לבצע מעשה שכזה. אחת השכנות של בני המשפחה שנספתה אמרה: "כולנו בהלם, הם היו משפחה נהדרת. אני לא יכולה להגיד עליהם מילה אחת רעה, זה דבר מזעזע ואני לא מאמינה שכולם מתים".