סדרה של שלושה סרטוני טיקטוק של בחורה בשם עלמה רמירז, שהפכה לוויראלית בכל העולם, חשפה את הדרך בה היא גילתה שבעלה בגד בה אחרי 10 שנות זוגיות עם אחת מחברותיה. תוך כדי שהיא מתאפרת ומתיפייפת, רמירז סיפרה על הבגידה של בעלה, שהתגלתה לה בזכות האינטואיציה החזקה שלה – דווקא ביום הנישואין שלהם, שהיה גם יום הולדתה של האישה.  צפו בחלק הראשון - כך הצעירה גילתה על הבגידה של בעלה:

@iamalmaramirez

Reply to @ummijesus my story is crazy, always listen to your intuition. It is never wrong

♬ The Wisp Sings - Winter Aid

רמירז סיפרה כי הכל קרה בסופ"ש יום הנישואין שלה ושל בעלה, דייויד, שהיה גם אותו סוף השבוע בו היא חגגה את יום הולדתה. לצערה, באותם הימים היא לא הרגישה טוב, אך לכבוד החגיגות היא נסעה יחד עם בנם הקטן לטיול קצר במקסיקו. באותו השבוע, אחד מחבריהם ערך מסיבה בביתו בארה"ב ורמירז עודדה את בעלה לצאת. השניים דיברו בטלפון, ובעלה טען לבסוף כי הוא לא ילך אל מסיבת היום הולדת כיוון שהוא עייף ומעדיף לנוח. צפו בחלק השני - כך הצעירה גילתה על הבגידה של בעלה:

@iamalmaramirez

How I found out my husband of 10 years was cheating on me... part II

♬ The Wisp Sings - Winter Aid

בשלב מסוים, כאשר רמירז לא הרגישה טוב, היא החליטה לנסות ולהתקשר שוב לבעלה, על אף הפרשי השעות. אחרי מספר שיחות שלא נענו, רמירז החלה לחשוד וביקשה מאחותה שתלך אל ביתה על מנת לראות אם הכל כרגיל. כאשר אחותה הגיעה אל הבית, השתיים דיברו בשיחת וידאו ולמרבה הפלא, אורות הבית היו דלוקים והיה נראה כאילו הוא בפנים, על אף שכאשר אחותה דפקה בדלת, אף אחד לא פתח את הדלת. צפו בחלק השלישי - כך הצעירה גילתה על הבגידה של בעלה:

@iamalmaramirez

Reply to @michaelalevans how I found out my husband of 10 years cheated on me. My story is just crazy! There is a lot more to it

♬ The Wisp Sings - Winter Aid

תחילה, רמירז תארה לעצמה שדיוויד יצא אל המסיבה, אך בגלל החשדות היא החליטה לבקש מאחותה להיכנס אל הבית על מנת לוודא שהכל בסדר. לפתע, הבעל הגיח מהמכונית שלו, עם פרצוף אשם לגמרי. מיד רמירז הבינה שמשהו קרה, ושאלה את בעלה היכן הוא היה, דרך שיחת הוידאו של אחותה. הבעל האשם שיקר שהיה עם חברו בארוחה, אך היא לא האמינה לו והחלה לבכות. הבעל, שלא ידע איך לצאת מהשקר שנקלע אליו, ניתק מיד את הטלפון – ורמירז כבר ידעה מה הוא הסתיר. צפו -  זה מה שקרה אחרי שהיא גילתה על הבגידה:

@iamalmaramirez

Reply to @the0nly_.victoria it gets crazier from here. I wish 60 seconds were enough to tell you my story.

♬ original sound - Alma Ramirez

@iamalmaramirez

I know you are going to ask for part 6 💔

♬ The Wisp Sings - Winter Aid

@iamalmaramirez

Reply to @with_love_nesah last night was tough, I telling you this story did make me relive it. So I logged out to reground myself and here I am.

♬ Rex Orange County - Pluto Projector - your worst nightmare

@iamalmaramirez

I told him if he ever did not come home again, I was done. I was not going through go through this sh*t again. But I kept the address, I needed to kno

♬ original sound - Alma Ramirez

בהמשך היום, דיוויד התקשר בשנית לאשתו וסיפר את הכל. לדבריה של רמירז, היא אמרה לו שהוא היה אבא טוב ובן זוג טוב ושהדבר הרע היחיד שעשה שהיה לבגוד בה ביום ההולדת שלה, שהיה גם יופ הנישואין העשירי שלהם. סדרת הסרטונים של רמירז הפכה לוויראלית בכל העולם וצברה מיליוני צפיות ותגובות של אנשים שתמכו בה.