מנהיג כת הפולחן המינית באיסטנבול, טורקיה, שהטיף לאמונה באסלאם והיה נשוי למספר רב של נשים שהיו מכונות "החתולות", נמצא אשם בעשרה סעיפים שונים הכוללים התעללות מינית בילדים, אונס, סחיטה, הונאה, ריגול פוליטי וצבאי וגרימת ייסורים. בית המשפט קבע אתמול (שני) כי עדנאן אוקטר, בן ה-64, שהכחיש את כל האישומים המיוחסים לו, יכלא לכ-1,075 שנים. צפו בסרט קצר שנעשה על "הכת הפמיניסטית" של עדנאן אוקטר:

ראש הכת השמרני היה ידוע שמי שהיה מוקף בנשים, שתמיד היו צעירות ממנו בשנים רבות, ולבושות בבגדים חושפניים, לדרישתו. בדיון שנעשה בחודש שעבר בבית המשפט, אוקטר טען כי יש לו כמעט 1,000 נשים, אך הכחיש את פשעי המין שביצע כנגדן. "יש לי לב גדוש באהבה לנשים, אהבה היא תכונה אנושית. זו האיכות של מוסלמי מאמין", אמר אוקטר באחד הדיונים בחודש אוקטובר. 

עדנאן אוקטר (צילום: רשתות חברתיות)
עדנאן אוקטר (צילום: רשתות חברתיות)

אוקטר נחשף לתשומת הלב הציבורית לראשונה כבר בשנות ה-90, כאשר היה מנהיג כת שהיה אחראי לשערוריות רבות. לאוקטר ישנו ערוץ טלוויזיה מקוון משלו, A9, שעלה לשידור בשנת 2011, וגרם לתגובות קשות מצד אנשי הדת הטורקיים. אחת הנשים במשפטו, שזוהתה בראשי התיבות C.C, סיפרה בבית המשפט כי אוקטר התעלל בה ובנשים רבות אחרות, כאשר חלק מהנשים שסבלו מההתעללות נאלצו לקחת בסתר כדורים למניעת הריון על מנת שלא יביאו לעולם את צאצאיו. 

מעצרו של עדנאן אוקטר (צילום: רשתות חברתיות)
מעצרו של עדנאן אוקטר (צילום: רשתות חברתיות)

בנוסף לכל זאת, אוקטר הואשם בטורקיה גם בסיוע לאיש הדת המוסלמי האמריקני, פאתולה גולן, שהיה אחראי לניסיון הפיכת שלטון כושל בשנת 2016. כמו כן, ערוץ התקשורת של ראש הכת הושהה לשידור וספריו הוצאו מהחוק.