במהלך מסיבת מין, שנערכה עבור 20 זוגות בחווה הממוקמת בסיירה דה לוס פדרס שבארגנטינה, המשטרה המקומית ביצעה פשיטה, לאחר שקיבלה דיווחים על הפרת תנאי סגר. אלא שהזוגות, ששילמו למארגנים על "סיור מיני", התבלבלו עם בואם של השוטרים וחשבו כי מדובר בחבורת החשפנים שהוזמנה לאירוע. 

חבורת הזוגות שלקחו חלק באירוע, שכלל לינה, ארוחות "ולילות של כיף", היו בטוחים שהשוטרים הם חלק מהתוכנית האומנותית של מסיבת המין. "כשהם ראו אותנו הם פשוט הניחו שאנחנו חשפנים", העיד אחד השוטרים לאתר החדשות המקומי Infobae. כמו כן, דווח כי הנשים במסיבה הסתערו על אחד השוטרים וניסו להפשיט אותו, כאשר אחת מהנשים אמרה לו שיש לו "עיניים יפות" ושהוא "גורם לה להרגיש חרמנית". 

בעקבות הפשיטה, כל האורחים התבקשו לספק תעודות זהות וכל משתתפי המסיבה קיבלו קנס על הפרת הגבלות הסגר. כמו כן, על פי הדיווחים, המשטרה המקומית הגיע אל המקום בשעה 22:00, לאחר שקיבלו שיחת טלפון, ככל הנראה מאדם שלא הוזמן למסיבה ורצה לחבל בה. רק בחודש שעבר, במהלך מסיבה בבריסל, בלגיה, הגיעו שוטרים על מנת לפרק מסיבת מין לגברים בלבד, כאשר החבורה האמינה כי מדובר בחשפן והחלה לנסות להפשיט את השוטר.