סרטון מדהים ומרגש, שהועלה לעמוד הטיקטוק של ישעיה גארזה, מציג את הרגע בו אישה שהייתה חסרת בית במשך 10 שנים, נלקחת את הדירה החדשה שלה. את הבית החדש של רובין, מחוסרת הבית, היא קיבלה בזכות עמוד הטיקטוק של גראזה, שעקב אחריה במשך תקופה ארוכה ופתח עבורה עמוד לגיוס המונים, בזכותו הוא הצליח להשיג את הכסף ולשכור עבורה דירה. צפו בתיעוד שלא ישאיר אף עין יבשה:

@isaiahgarzaintl

PART 1: Robin has been homeless for 10 years. Today we got her an apartment thanks to my followers/gofund/tiktok 💕##giveback ##HolidayDecor

♬ This Wisp Sings by Winter Aid but slowed down - lastmanstanley

רוצים לדעת כיצד מחוסר בית התאחד עם משפחתו בעקבות ביקור במספרה? כנסו וגלו

בסרטון הוויראלי, שנצפה מעל 70 מיליון פעמים, גראזה קרא לרובין, שקפצה מבין קופסאות הקרטון בהן היא התגוררה בשנים האחרונות. כאשר היא התקרבה אליו, הבחור הצעיר העניק לה שקית הפתעה, בתוכה חיכה מפתח לדירה, שתהפוך להיות ביתה החדש של רובין. מחוסרת הבית הנפעמת, שלא הייתה מסוגלת להאמין להפתעה, אמרה: "לא, אתה משוגע, אוי אלוהים", מרוב התרגשות. חלק 2 - סיור בדירה:

@isaiahgarzaintl

Part 2 of 3: Robins been homeless for 10 years. Last week we got her an apartment thanks to my followers/Gofund. Here's her full reaction! ##giveback

♬ This Wisp Sings by Winter Aid but slowed down - lastmanstanley

ברגעים שלאחר מכן, גראזה לקח את רובין אל דירתה החדשה כשעיניה מכוסות, שהייתה מסודרת ומרוהטת. כאשר כיסוי העיניים הוסר, רובין הנרגשת מחאה כפיים וצעקה מרוב אושר, כשהיא לגמרי חסרת מילים. "או אלוהים, תודה רבה לך", לחשה רובין אסירת התודה. בחלק השני של הסרטון, גראזה המשיך את הסיור בדירת הסטודיו ששכר עבור רובין. גראזה אפילו הציג תמונה של השניים, שהוא הדפיס ומסגר על מנת שתוכל לתלות על הקיר, וזוג גרביים עם ראשי התיבות שלהם. גראזה רצה להודות לכם, הגולשים:

@isaiahgarzaintl

OMG I LOVE YOU GUYS SM FOR ALL THE SUPPORT OF MY VIDEOS I LOVE MY FOLLOWERS SO MUCH 💕 ##MyHaul ##blessed ##giveback

♬ original sound - Isaiah Garza

הרגע קורע הלב האמיתי הוא בסוף הסרטון, כאשר רובין התיישבה על הספה בביתה החדש והחלה לבכות מרוב אושר, ומיד לאחר מכן רקדה והתרגשה. בסרטון השלישי שגראזה העלה, הוא צילם כתבה ששודרה בטלוויזיה, ולאחר מכן סובב את המצלמה לכיוונו ואמר תודה ענקית לכל גולשי הטיקטוק שעזרו לו לתמוך ברובין, שכבר אינה מחוסרת בית.