דוגמנית וכוכבת רשת מפורסמת, שהייתה בעבר מלכת היופי של ברזיל, נעצרה בחשד שזייפה את החטיפה של עצמה בניסיון לסחוט כספי כופר מאמה. לורן אדנה לורצנצטי, בת ה-31, עומדת כעת בפני מאסר של שש שנים, לאחר שנעצרה בביתה שבסנטנה דה פרניבה שבמדינה, יחד עם שתי חברותיה ובן זוגה לשעבר. 

לורן אדנה לורצנצטי מלכת היופי הברזילאית (צילום: רשתות חברתיות)
לורן אדנה לורצנצטי מלכת היופי הברזילאית (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווחים, באפריל 2010 לורצנצטי התחבאה בבית של חברתה, שהתקשרה אל אמה ודרשה דמי כופר עבור בתה, על סך 100 אלף ריאל ברזילאי (כ-60 אלף שקלים). לאחר שאמה המשפיענית קיבלה את שיחות הטלפון המדאיגות, היא התקשרה מיד אל המשטרה המקומית. כחלק מתהליך המשא ומתן שהתקיים בין "החוטפים" לאמה של לורצנצטי, בן זוגה של הנחטפת אמר לאמה כי אם היא לא תגרום למשטרה להתרחק, הוא יהרוג את בתה. 

כשהעניינים החלו להיות טעונים והחטיפה יצאה משליטה, שתי הבנות הנוספות חיבלו בתוכנית החטיפה ולורצנצטי הצעירה יצאה מהדירה. לאחר מכן, הדוגמנית התקשרה לאמה מטלפון של אחת השכנות וביקשה ממנה להגיע לאסוף אותה. בעקבות המקרה, שהתגלה רק בתום ניסיון החטיפה הכושל, המשטרה המקומית עצרה את לורצנצטי ואת שתי חברותיה, וכעת שלושתן נמצאות במעצר עד סוף הליכי החקירה. כמו כן, בן זוגה לשעבר של הדוגמנית הלך לעולמו מאז.