מסוק משטרתי החל במרדף אחרי לקוח של מקדונלד'ס, לאחר שאיבד את עשתונותיו כאשר קיבל את ההזמנה הלא נכונה. אסטבן גונזלס, בן ה-34, תועד ביום שישי האחרון, כאשר הוא מכוון אקדח אל עובדת סניף המקדונלד'ס באלבוקרקי שבניו-מקסיקו. על פי דיווחי המשטרה, גונזלס הבחין שכך שקיבל ארוחה אחרת ממה שהזמין וניגש אל חלון המסעדה באזור הדרייב-אין, שם הוא התלונן על ההזמנה.

אטסבן גונזלס (צילום: Albuquerque Police Department)
אטסבן גונזלס (צילום: Albuquerque Police Department)

אחרי שביקש להחליף את הארוחה שהזמין, המוכרת בסניף אכן ביצעה את מבוקשו והחליפה לו למנה אחרת. ככל הנראה, גם אחרי שהצעירה החליפה עבורו את הארוחה, גונזלס עדיין לא היה מרוצה, כיוון שזמן קצר לאחר מכן הוא הצטרף שוב לתור. כאשר הגיע שוב תורו של הלקוח הלא מרוצה להזמין, הוא שלף אקדח והחל לכוון אותו כלפי העובדת ההמומה. 

בתיעוד מהאירוע, אפשר לראות את גונזלס מנוף בבריונות באקדח שלו, בעוד הוא מתכווח עם המוכרת, כך על פי העיתון המקומי Albuquerque. העובדת המבוהלת התקשרה מיד אל המשטרה המקומית וכאשר השוטרים הגיעו למקום, גונזלס עדיין ישב במכוניתו מחוץ לסניף. תוך דקות ספורות, הגיע מסוק משטרתי, וכאשר הלקוח הבחין בו, הוא החל לנסוע במהירות וברח מהמקום. המסוק המשיך לרדוף אחרי רכבו של גונזלס, עד שלבסוף הוא נתפס במחסום משטרתי

כאשר הוא נעצר, גונזלס טען כי הוא "רק ניסה להשיג המבורגר במקדונלד'ס", ולאחר מכן סירב לענות על שאלות נוספות ודרש ייצוג של עורך דין. כמו כן, הוא הואשם בתקיפה בנסיבות מחמירות בכלי נשק קטלני והוא צפוי להישלח למעצר בית, עד ששופט בית המשפט יכריע אם הוא זכאי.