אחד מלוויני החלל של נאס"א איתר אות רדיו מסתורי באורך של כחמש שניות שהגיע מאחד מירחי כוכב הלכת צדק. האות המוזר התגלה על ידי החללית ג'ונו, שמשימתה היא לחקור את הקשר בין כוכב צדק וכדור הארץ ולהבין כיצד הוא ו-79 ירחיו נוצרו. כמו כן, מנאס"א נמסר כי מדובר בתגלית הראשונה אי פעם שהגיעה מאחד מהירחים של צדק. 

בזמן הגילוי, ג'ונו נסעה באזור הקוטבי של צדק, שם קווי השדה המגנטיים מתחברים במהירות של 111,847 קמ"ש. למרבה הצער עבור המאמינים בחייזרים, נאס"א שללה כי מדובר בחיים מחוץ לכדור הארץ וייחסה את התגלית לגלים אלקטרו-מגנטיים. שגריר נאס"א, פטריק וויגינס מיוטה, אמר לחברת החדשות KTVX: "לא מדובר בחייזר או ב-E.T, זה יותר פונקציה טבעית".

על פי הפרסום, הגלים האלקטרונים מתנדנדים בקצב נמוך יותר מסיבובם, לכן, גלי הרדיו הוגברו. כמו כן, מקרה דומה התרחש בשנת 2017, כאשר אותה החללית, ג'ונו, הבחינו בגלים אלקטרו-מגנטיים "יוצאי דופן". באותה התקופה, האחראי למחקר, יורי שפריץ, אמר לעיתון Independent, כי מדובר בתצפית "מפתיעה ותמוהה שמראה כי שילוב של הירח, יחד עם שדה מגנטי, יכול ליצור התעצמות גדולה בכוח הגלים האלקטרו-מגנטיים".