שני חקלאים, מהעיר מינדורי, שבדרום ברזיל, תעדו רגע מבהיל בו הם נפגעו מברק בזמן אמת. חוסה עומר דה אוליביירה, בן ה-44, תיעד את הנוף עוצר הנשימה מהטלפון שלו, שלפתע התרחש פיצוץ חזק שנגרם כתוצאה מפגיעת הברק. השניים, חובבי רדיו, עלו למקום גבוה על מנת לשפר את הקליטה במכשיר שלהם, שככל הנראה משך את הברק אליו. צפו ברגע המדהים בו ברק פגע בגבר:

ברק פגע בגבר ברזילאי (צילום: מתוך פייסבוק)

"כשראיתי שמש מצד אחד וגשם מצד שני, החלטתי להכין סרטון כדי להראות כמה אלוהים גדול וכמה  הטבע כל כך יפה". ככה זה במינדורי". רגעים ספורים אחרי שסיים לדבר, ברק עוצמתי הכה באוליביירה והפיל אותו על האדמה, כאשר באותו הרגע, התיעוד נפסק. בשיחה עם העיתונות המקומית, אוליביירה סיפר כי הוא וחברו סבלו מפציעות שטחיות בלבד וכי שניהם במצב רפואי מצוין. 

אוליביירה הוסיף כי הוא חש טלטלה ונפל על הקרקע, כאשר חצץ ואבנים עפו לכל עבר מעוצמת הפגיעה. "היינו המומים ורצנו במהירות לרכב", העיד הצלם והוסיף: "העובדה שאני חי היא נס. אני מאמין שלאלוהים יש תוכניות רבות עבורי. הסרטון הוכיח שאלוהים גדול – והטבע גדול". לדברי אחד מחברי המועצה המקומית, הוא פוקד את המקום במשך שלוש שנים כמעט כל יום והוא מעולם לא נתקל באירוע כזה.