חובב צילום בשם הארי ולצ'וס היה בספארי בפארק הלאומי בדרום לואנגווה שבזמביה, כשהחליט לתעד מקרוב כיצד נראה גוב האריות מבפנים. באמצעות מצלמת גו-פרו, שהייתה מותקנת על מכונית חשמלית על שלט, הוא צילם את חבורת הלביאות שבפארק, כאשר אחת מהן הייתה סקרנית במיוחד והחלה לבחון את המצלמה, בעזרת שיניה. צפו בתיעוד של הלביאה מתוך גוב האריות:

כאשר המכונית בעלת השלט הרחוק התקרבה אל הלביאות, אחת מהן ניסתה לפענח מה הוא העצם הזר שפלש לשטחן. בצילום המדהים אפשר לראות את הלביאה חושפת את שיניה ומאפשרת לצופים להרגיש כמו טרף של מלכת החיות. הלביאה ניסתה לשחק עם המצלמה, תוך שהיא נראית כאילו היא בעיצומה של תמונת סלפי.

הלביאה הרעבה (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)
הלביאה הרעבה (צילום: צילום מסך: דיילי מייל)

ולצ'וס, בן ה-25, סיפר: "זה היה כמו לחוות את נקודת המבט של הטרף. הייתי המום כשהלביאה הרימה את המצלמה שלי, דאגתי שהיא תשבור אותה ותאכל אותה, אבל אחרי שהיא חזרה בשלום וצפיתי בצילומים שמחתי כל כך על התיעוד המיוחד". בהמשך הוא הוסיף כי בעזרת התיעוד אפשר היה לראות את הלסת האימתנית של לביאה בצורה מושלמת, שאפשרה לו לחוות כיצד זה להיות צלם חיות בר.

במשך חצי שעה, ולצ'וס המתין בצד הדרך לפני שהשיב לידיו את המצלמה שלו. "היינו צריכים לחכות עד שהלביאות יאבדו עניין במכונית הקטנה לפני שהחזרנו אותה כדי לשמור על חיינו ועל חיי הלביאות", הסביר הצלם. לדבריו, הוא ובני משפחתו היו מבלים רבות בטבע ובסביבת חיות בר, ובעבר הוא ניסה כבר לצלם מקרוב חיות בעזרת מצלמת הגו-פרו שלו, אך זו הפעם הראשונה בה החיה התעניינה כל כך במצלמה.