בשנת 2014, כשהייתה בת 15, קייסי קומפטון יצאה מביתה שבארקנסו, ארה"ב, ומאז מקום המצאה נותר כתעלומה. בשבוע האחרון פורסם בטיקטוק סרטון שהפך לוויראלי בכל הרשתות החברתיות שהציג נערה צעירה עם שני גברים נוספים במושב האחורי של רכב, כאשר היא נראית במצב לא טוב – עיניה היו מלוכלכות באיפור וראשה היה נראה כבד. צפו בסרטון הטיקטוק הוויראלי - האם מדובר בקייסי קומפטון? 

 עד מהרה, הגולשים שצפו בסרטון הבחינו בדמיון המובהק בין שתי הנשים, על שקייסי הייתה נערה בלונדינית בהיעלמותה, ואילו הבחורה שבסרטון בעלת שיער בצבע כהה. בעקבות כך, משטרת ארקנסו וה-FBI פתחו בחקירה סביב הנושא על מנת לאמת האם זו באמת קומפטון. בראיון עם אתר החדשות Insider, קצין מהמשטרה המקומית אישר: "סוכנים מודעים לסרטון ולהפצתו באמצעות הרשתות החברתיות והחקירה נמשכת". הודעת קצין המשטרה המקומית:

ממשרד ה-FBI נמסר כי הם נוקטים בכל צעדי החקירה האפשריים, אך עם זאת הם לא יוכלו למסור פרטים נוספים על הנעשה, מחשש לשיבוש הליכי החקירה. בראיון לאתר החדשות המקומי News Online 5, אמה של קומפטון, ג'ודי, אמרה כי היא החלה להתפתל כאשר היא ראתה את הסרטון לראשונה, והוסיפה: "התינוקת המסכנה שלי. זה באמת היה נראה כמו קייסי". 

מפקד המשטרה המקומית, מארק דיוק, סיפר בתקשורת על נסיבות היעלמותה. "היא ישנה בבית של חברה שלה ואז היא חזרה הביתה בבוקר יום ראשון. אמא שלה ובן זוגה של האם היו שם, ולאחר כמה דקות היא יצאה מהבית שוב. כאן מתחילה התעלומה", הוא אמר. כמו כן, חשוב לציין כי מאז שפורסם הסרטון, נערה צעירה אחרת טענה כי היא הנערה בסרטון, אך מאז היא הורידה את חשבון הטיקטוק שלה. בימים אלו החקירה סביב הנושא נמשכת.