אישה שרצתה ללמד לקח את בן זוגה לשעבר, שבגד בה, החליטה לעשות לביתו מהפך רציני, שתועד בסרטון ששבר את הרשת ונצפה למעלה מ-26 מיליון פעמים. הצעירה, הולי ניקוליי, ניצלה את הזמן שבו היא הלכה אל האקס שלה על מנת לקחת את הדברים שלה אחרי הפרידה על מנת לנקום בו. צפו בנקמה המתוקה של הבחורה הנבגדת:

@hollynicoleeee_

It’s not key his car in 2021.. no, it’s glitter his EVERYTHING 2021 ##fyp ##cheaters

♬ Before He Cheats - Carrie Underwood

בסרטון נראה כי ניקוליי הגיעה אל ביתו כשהיא חמושה בכמה קופאות מלאות בנצנצים בצבעים שונים והחלה לפזר אותם לכל עבר. נצנצים נזרקו על השטיחים, האמבטיה, המגבות, הספה ואפילו בתוך נעליו. ברקע לתיעוד נשמעה קארי אנדרווד ששרה את המילים "אולי בפעם הבאה הוא יחשוב לפני שהוא בוגד". צפו בתגובה של בן הזוג לנקמה של ניקוליי:

@hollynicoleeee_

Reply to @nash_potatoess update: not going back so here’s what I woke up to instead. ✨PS no animals were harmed or even around to eat glitter ✨

♬ oops! - Yung Gravy

לאחר שהסרטון התפשט ברחבי אפליקציית הטיקטוק, ניקוליי העלתה סרטון נוסף, אליו היא צירפה צילום מסך של שיחה בינה לבין בן זוגה לשעבר. בשיחה, הוצגה התגובה המצחיקה של האקס הבוגדני שכתב: "הייתי צריך לספר לך מזמן ואני מצטער שלא עשיתי זאת... אבל נצנצים?". בעקבות הסרטונים, תגובות הגולשים לא איחרו להגיע ונדמה היה שהם דווקא אהבו את הרעיון היצירתי. "שימי לו בתוך השמפו", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "שמעי לי, שימי בין להבי המאוורר להפתעה בלתי צפויה".