מגיפת הקורונה גרמה למשבר כלכלי קשה בכל העולם, ומיליוני אנשים איבדו את עבודתם ונאלצו להמציא את עצמם מחדש. זוג אחד מבריטניה, שנקלע למצב כלכלי קשה אחרי שהבעל איבד את עבודתו, החל להשתלב בתעשיית שירותי המין והליווי. האישה, ניקי, כבר עבדה בעבר בתור נערת ליווי, אך הפעם, כיוון שהיא הייתה צריכה לדאוג לגידול ילדיהם, היה זה בעלה שהחל להתנסות בתחום. 

באמצעות אפליקציית Ennvy.com, מארק החל את עבודתו החדשה וסיפר כי היא הפכה לחוויה שלא היה מוותר עליה. בראיון עם אתר החדשות Daily Star, ניקי אמרה: "עבדתי בעבר בתעשיית המבוגרים כנערת ליווי ואהבתי את העבודה, פגשתי אנשים מעניינים וחברים לכל החיים", בהמשך היא הוסיפה: "עכשיו שיש לי ילדים אני מעדיפה להיות איתם בבית, וכשנקלענו למצב כלכלי קשה, היה לי ברור שאני אתמוך בבעלי כיוון שידעתי כמה כסף אפשר להרוויח בליווי". 

כמו כן, בעקבות כללי הריחוק החברתי שפוקדים את העולם, תעשיית שירותי הליווי כבר אינה כוללת שרותי מין. "אם זה מאפשר לי לפרנס את משפחתי, וזה בטוח, אז כדאי לי לעשות את זה. דיברנו על זה וניקי תמכה מאוד", אמר מארק. בנוסף לכך, שני ילדיהם הקטנים של בני הזוג אינם יודעים על הסוד הגדול של הוריהם, כך גם בני המשפחה המורחבת שלהם. "אנחנו מאוד ליברלים ולא שיפוטיים אבל אנחנו לא בטוחים שגם המשפחה שלנו תהיה כזאת", אמרה ניקי.