הכלב בילי, בן התשע, כבש את ליבם של מיליוני גולשים ברחבי העולם, לאחר שהופץ סרטון שלו כשהוא צולע לצד בעליו, ראסל ג'ונס בן ה-53, שצלע גם כן בעזרת קביים בעקבות שבר בקרסול. ג'ונס המודאג למצבו של הכלב, החליט לקחת אותו לצילום רנטגן על מנת להבין מדוע הכלב בילי צולע, אך הגילוי בעקבות הצילום היה מפתיע במיוחד. צפו בכלב בילי צולע לצד בעליו:

ג'ונס הוציא 300 ליש"ט (כ-1,300 שקלים) על צילום רנטגן, רק כדי לגלות שהכלב שלו צולע רק מתוך הזדהות איתו. כלומר, בילי הכלב החל לצלוע רק לאחר שבעליו שבר את הקרסול והחל לצלוע בעצמו, וזו גם אינה הפעם הראשונה בה הוא מחקה את בעליו. בעבר אשתו של ג'ונס, מישל, מתחה שריר בגב ונאלצה לשכב זמן ממושך, כאשר בילי הכלב היה נשכב לצידה שוב ושוב. צפו בראיון עם ג'ונס ואשתו:

ג'ונס, מהודסדון שבהשטפורדשייר, בריטניה, נאלץ להיעזר בקביים במשך שבעה שבועות, לאחר ששבר את הקרסול שלו בזמן שעבד כמנקה חלונות. הבעלים, שמנהל את עסק הניקיון שלו, היה מודאג כאשר הוא הבחין בכלב שלו שהחל לצלוע במהלך טיול שגרתי. ג'ונס השקיע רבות על צילומי הרנטגן ומשככי כאבים על מנת לפענח ולהקל על הצליעה של כלבו, אך הוטרינרים לא מצאו שום דבר שיכל להעיד על הסיבה לצליעה. 

הכלב בילי  (צילום: רשתות חברתיות)
הכלב בילי (צילום: רשתות חברתיות)

בשלב מסוים, ג'ונס החליט לקחת את בילי לטיול כשהוא על הקלנועית שלו, ואז הוא הבין – בילי צולע רק כשהוא הולך לצידו. בראיון עם תוכנית הבוקר הבריטית This Morning, ג'ונס סיפר: "כשהוצאתי אותו אל הקלנועית, הוא החל ללכת כאילו מעולם לא צלע, אז הבנתי שהוא צלע רק כי הוא חיקה אותי". הסרטון הוויראלי של בילי הכלב זכה למיליוני צפיות, כאשר על הפוסט נכתב: "הצליעה המזויפת עלתה לי 300 ליש"ט בתשלום לווטרינר ולצילום הרנטגן. לבילי לא קרה שום דבר, זו רק אמפתיה. אוהב אותו".