רגע מחריד ועוצר נשימה תועד על ידי מצלמות אבטחה במעגל סגור בעיר בירמינגהם שבבריטניה, כאשר צעירה, שהבחינה ברחוב בבן זוגה לשעבר יחד עם חברתו החדשה, דרסה אותם במכוון. לידיה באיה, בת ה-18, נסעה ברכב של אמה, כשלפתע היא נתקלה באקס שלה, בן ה-19, יחד עם זוגתו החדשה בת ה-16, והחליטה לנסוע לעברם בהתקף זעם בלתי נשלט. **קשה לצפייה** - אלו רגעי הדריסה המזעזעים:

בת 18 דרסה את בן זוגה לשעבר וחברתו החדשה (צילום: West Midlands Police טוויטר)

לאחר שהצעירה נסעה במהירות ופגעה בבני הזוג, היא התנגשה בתחנת אוטובוס ופצעה שני הולכי רגל נוספים. הסרטון, שתועד על ידי מצלמת האבטחה באוטובוס שנסע מאחוריה, תפסו את הרגע המבהיל, לאחריו באיה ברחה מהמקום. זמן קצר לאחר מכן המשטרה המקומית הצליחה לאתר את מיקומה של באיה והיא נלקחה למעצר. 

לידיה באיה (צילום: West Midlands Police)
לידיה באיה (צילום: West Midlands Police)

בעקבות ההתנגשות החזיתית הדרמטית, ממנה כלל הנפגעים יצאו בחיים, בית המשפט המחוזי קבע כי באיה אשמה בניסיון רצח ותכלא לשלוש שנים. כמו כן, הצעירה אף הודתה בשני סעיפי ניסיון גרימה לחבלה חמורה וסעיף נוסף של גרימת חבלה קשה בנהיגה מסוכנת. נציג המשטרה המקומית, אנדי ג'ונס, אמר: "ההשלכות של התקף הזעם הבלתי נשלט של באיה באותו היום היו קטסטרופליות. רק במקרה הפציעות של הקורבנות לא היו חמורות, או אפילו קטלניות".