בשורה עצובה נמסרה מהספארי הבוקר (חמישי), על מותה של דניסה, הג׳ירפה בת ה-31, שהייתה אחת הג'ירפות הקשישות ביותר בעולם.
דניסה הגיעה לספארי ברמת גן מהולנד כשהייתה בת שנתיים ומאז הספיקה להביא לעולם 7 זכרים ו-3 נקבות, ואף הייתה סבתא לג'ירף דדי דדון בן ה-4 ולעוד נכדים המפוזרים ברחבי העולם.

הג'ירפה דניסה ביום הולדת ה-30 (צילום: באדיבות הספארי)
הג'ירפה דניסה ביום הולדת ה-30 (צילום: באדיבות הספארי)

לאחרונה התגלה זן חדש של ג'ירפות מיניאטוריות | כך הן נראות

ג'ירפות חיות בטבע כ-20 שנה ועד לפני זמן מה גיל 28 נחשב לשיא חייהן בגני חיות. דניסה, כאמור, מתה בגיל 31 והייתה אחת הג׳ירפות המבוגרות ביותר בעולם, כאשר ימי ההולדת שלה צוינו תמיד עם הרבה פינוקים מעוטרים בפרחי היביסקוס טריים. ועם זה לא מספיק, ביום הולדתה ה-30 הגיע לספארי הקונדיטור תומר אומנסקי שהכין עבורה עוגה מיוחדת ומושקעת, והמטפלים תמיד הקפידו על חגיגות מיוחדות והעשרות לאורך כל השנה שללא ספק הפכו את חייה לעשירים, מרגשים ובריאים יותר.

גיא כפיר, מנהל מחלקת הפילים והג'ירפות בספארי, אמר הבוקר: "אני עצוב מאוד, דניסה הייתה חלק בלתי נפרד מחיי ומחיי המטפלים במחלקה. אנחנו כבר כמה שנים יודעים שהסוף קרב כיוון שמדובר בג'ירפה מבוגרת מאוד, ועד כמה שזה נשמע קשה אנחנו מכינים את עצמנו לזה ומדברים על הנושא הרבה בינינו". בהמשך כפיר הוסיף: "בתפקיד שלי אני פוגש את המוות הרבה מאוד, במהלך שנות הטיפול, וזה חלק בלתי נפרד מלהיות מטפל בחיות בר. אני מתנחם בכך שדניסה הגיעה לשיבה טובה, חיה חיים טובים כשהיא מוקפת במשפחתה הענפה". כמו כן, נמסר כי דניסה קיבלה אין סוף אהבה מהמטפלים שלה, מכל עובדי הספארי ומהמבקרים שהכירו אותה ואהבו אותה. על פי הדיווח, דניסה מצאה את מותה במהלך הלילה, בביתה המחומם וללא סבל. "עצוב מאוד לדמיין את החצר והספארי בכלל בלעדיה", סיכם כפיר.