כשחברתה של מוניקה ויקנס סיפרה לה על שלושה חתולים שננטשו בחצר ביתה, היא לא יכלה שלא לאמץ אותם. עד מהרה ויקנס התאהבה באחת מהם והחליטה להשאיר את החתולה להתגורר אצלה. עם זאת, מאותו הרגע, חפצים שונים החלו להיעלם לדיירי השכונה בה היא חיה בארה"ב, ותושבי המקום החלו להיות חשדנים. על מנת להבין מי גונב את החפצים, ויקנס העמידה מצלמת אבטחה במעגל סגור ותפסה את הגנבת על ארבע. צפו בתיעוד ממצלמת האבטחה שהשאירה ויקנס:

@songsofmyfelines

♬ Monkeys Spinning Monkeys - Kevin MacLeod

החתולה, צ'יינה בן הארבעה חודשים, החלה לצאת בכל מוקדם בשעה מוקדמת מפתח הדלת והחלה לגנוב חפצים שונים מהדיירים כאילו עשתה זאת כעבודה. בסרטון טיקטוק, שהפך לוויראלי ברשת, ויקנס שיתפה כיצד בכל פעם צ'יינה הייתה מביאה חפץ אחר – מכתבי דואר, מספריים, מצתים, תיקים ואפילו מבחנה שמצאה. אלו החפצים שצ'יינה גנבה מהשכנים:

@songsofmyfelines

##chinacat ##catsofinstagram ##funnycats ##catloversclub ##funny ##catburglar ##instacat ##viraltiktok ##gato ##cat ##catlover ##funny ##catstagram ##kitty ##catlove

♬ Hood Baby - Kbfr

בראיון לאתר האינטרנט The Dodo, ויקנס סיפרה: "זה הגיע למצב שעלינו לשמור על כל הדלתות והחלונות סגורים כדי לוודא שהיא לא מתגנבת מבלי שאנחנו שמים לב וגונבת דברים מהשכנים. היא הייתה עושה זאת כל בוקר, כאילו היא יוצאת לעבודה ומפרנסת את המשפחה". בהמשך הראיון, ויקנס סיפרה כי בעבר היא תפסה את צ'יינה החתולה גונבת אפילו חרקים מתים או מעלימה את הגרביים של שותפתה לדירה.

הגולשים ברשת לא הצליחו להישאר אדישים לתיעוד הקורע, ושיתפו את התרשמותם מההתנהגות הקלפטומנית של החתולה. "איזה כיף לך, גם אני צריך חתול שיגנוב בשבילי מצתים", כתב אחד הגולשים בהומור, בעוד אחר הוסיף: "מזל שלפחות היא מביאה דברים שימושיים".