כלבה נאמנה במיוחד, שבעליה הגיע אל טיפול נמרץ בבית החולים בעיר טרבזון שבטורקיה, המתינה בסבלנות מחוץ אל לדלת בית החולים עד שיצא. הכלבה, בונקוק מסוג לברדור, הייתה בבעלותו של כמיל סנטורק במשך תשע שנים, במהלכן השניים הפכו לבלתי נפרדים. כאשר סנטורק חלה במחלה שאינה ידועה, בונקוק הוכיחה את אהבתה ונאמנותה לבעליה וסירבה לעזוב את פתח המקום בו שהה. צפו בתיעוד המרגש של בונקוק ממתינה לבעליה:

הכלבה בונקוק חיכתה לבעליה מחוץ לבית החולים עד שישוחרר הביתה (צילום: רויטרס)

בתאריך ה-14 בפברואר סנטורק הועבר אל בית החולים ומאז הוא נשאר שם לאשפוז ארוך. מאותו היום, הכלבה הנאמנה המתינה בכניסה לבית החולים מבלי להחמיץ אף יום. בתו של סנטורק, עינור אגלי, אמרה כי המשפחה ניסתה לקחת את בונקוק בחזרה אל ביתם מספר פעמים, אך בכל פעם מחדש היא חזרה אל אותו המקום בעקשנות."בונוק מעולם לא עזבה את צדו של אבי. כשאבי נלקח לבית החולים לקחתי את בונקוק אל ביתי אבל כאשר נודע לה היכן אבי נמצא, היא פשוט סירבה להתרחק", הסבירה אגלי. 

רגע האיחוד בין בונקוק לבעליה (צילום: צילום מסך: רויטרס)
רגע האיחוד בין בונקוק לבעליה (צילום: צילום מסך: רויטרס)

מפעם לפעם, כאשר מצבו הרפואי של סנטורק מתאזן, הוא יורד אל פתח בית החולים על כיסא גלגלים על מנת לפגוש את הכלבה האהובה שלו. כמו כן, צוות בית החולים הבטיח להאכיל ולשמור על בונקוק עד שבעליה יחלים והם ישובו הביתה. "הסיבה שהיא כל כך קרובה אליי היא בגלל שאני נותן לה הרבה תשומת לב", אמר סנטורק והוסיף: "כשאתה מקדיש תשומת לב רבה לחיה היא תבין. ככל שאתה קרוב אליה יותר, כך היא תהיה קרובה אלייך".

בנוסף לכך, צוות בית החולים טען כי יחסיו של בונקוק עם בעליה משכו את תשומת ליבם של העוברים והשבים, שהתאהבו גם כן בכלבה הנאמנה. עוד דווח כי בונקוק לא גרמה לבעיות עבור המטופלים האחרים או הצוותים הרפואיים והיא נמצאת בדרך כלל מחוץ לדלת.