בני הזוג ממרכז הארץ, בעלי שני עסקים מצליחים, נאלצו לסגור את אחד מהם בעקבות משבר הקורונה, דבר שהוביל לכך שהאישה נאלצה לקבל את בעלה כחלק מצוות העובדים שלה. מיום ליום השניים בילו יותר יחד, מה שלטענת האישה, הפך לאובססיה של בעלה החשדן, אך לעומת זאת, הבעל בתגובה טען כי הוא יודע בדיוק מדוע היו לו סיבות לחשוש. 

כאשר מערכת היחסים בין השניים עלתה על שרטון, האישה פנתה אל עורכת דינה, שרין סולן, בטענה: "לא יכולתי להחזיק את הטלפון שלי מבלי שהוא ישאל מה אני עושה, עם מי אני מתכתבת ולאן אני הולכת". לעומת זאת, לדבריו של הבעל, האישה ניהלה בעבר רומן עם השכן שלהם, לכן הם עברו דירה, ולאחרונה השניים חידשו את הקשר. כמו כן, הבעל סיפר כי אשתו החלה להיעלם לשעות ארוכות, כולל לילות שלמים בהם שהתה במחיצתו של השכן לשעבר, והוא אף טען כי היא שלחה לו תמונות עירום שלה, "תמונות שבעבר היא שלחה גם לי", לדבריו. 

עו"ד סולן טענה בשם האישה כי דווקא הבעל הוא זה שניהל קשר ארוך עם אישה אחרת. "הוא במשך שנים בגד בי ולמרות זאת אני מוכנה לסלוח לו ורוצה שלום בית", אמרה האישה. בעקבות כך, הבעל הציע כי השניים ילכו לבדיקת פוליגרף הדדית, ואף הבטיח לה "שאם תצא דוברת אמת בנוגע לבגידה עם השכן הוא ייתן לה כל מה שהתחייב בהסכם ויסכים לשלום בית".

על אף ההצעה המפתה, האישה בחרה לסרב, בהוראתה של עו"ד סולן שטענה: "אין תכלית בבדיקות כאלה. הן לא ממש מהימנות ולעיתים קרובות אף גורמות נזק. אם יש סיכוי לשלום בית, פוליגרף יכול לחסל זאת, לכן אני מתנגדת שתלך". בימים אלו, האישה נקבע תאריך לדיון סביב בקשת האישה לשלום בית, אך הבעל עדיין מבקש להתגרש. כמו כן, בשלב ההוכחות הבעל הבטיח לספק, מחוקר פרטי, עדויות על בגידותיה של אשתו.