מאז ששודר בתוכנית "עובדה" סיפורה המצמרר של שירה איסקוב, שהוכתה באכזריות בידי בעלה, רבים הציעו את עזרתם. חלקם הציעו לה ולבנה קורת גג בעיר הולדתה, חלק הקימו עמודי גיוס המונים על מנת לסייע לה להשתקם וחלק הבחינו בשיניה החסרות של איסקוב, שנפגעו גם כן בהתקף האלימות המזעזע של בעלה. הבוקר, פורסם כי ד"ר גיל אספרנה השתיל עבור שירה את שיניה הזמניות. 

על פי הפוסט שהועלה בחשבון הפייסבוק, חמ"ל בר-גפן, של העיתונאית לינוי בר גפן, בחודש הבא יושתלו שיניה הקבועות של איסקוב, בעזרת הכירורגית טל ויסמן. כמו כן, צוין כי ויסמן ואספרנה, שניהם מבצעים את העבודה "בהתנדבות, מקצוענות ורגישות". איסקוב הצליחה לרגש מדינה שלמה, אחרי שהתייצבה מול המצלמות וחשפה את סיפורה האישי והכואב, תוך שהיא מישירה מבט בביטחון ואומרת: "אני לא מסתתרת, אני לא מתביישת, אני לא עשיתי שום דבר רע. למה אני צריכה להתבייש?" 

בימים אלו, איסקוב ממשיכה את תהליך השיקום שלה, אחרי ששוחררה מבית החולים כבר בסוף חודש אוקטובר האחרון. כבר מיד לאחר שחרורה, שירה האמיצה יצאה במסר של אופטימיות כשבישרה: "אני משתחררת, יוצאת לחיים חדשים", כאשר בחיים החדשים שלה, מדינת ישראל מאחוריה. גם חמ"ל בר-גפן, שמלווה נפגעי מחלה או תאונה נמצא שם לצידה בתהליך.