כלב כמעט נסחף אל מותו, לאחר שנקלע לנהר סוער בפארק קוואזולו-נטאל שבדרום אפריקה, אך ניצל בזכות תושייה של עובר אורח שסיכן את חייו כדי להצילו. ג'יימס סטיוארט, בן ה-65, ראה את האירוע במהלך טיול עם אשתו, סטלה בת ה-65, והחליט להיחלץ לעזרתו של הכלב חסר האונים. צפו בתיעוד של רגעי החילוץ:

חילוץ הכלב מהנהר הגועש (צילום: מתוך פייסבוק)

סטיוארט רץ מיד בחזרה אל ביתו על מנת להביא חבל, ועל הדרך גם ביקש מהגנן של שכנו, עמוס נדלובו בן ה-35, שיגיע לעזרתו. נדלובו קשר את החבל על מותניו וטיפס בין הסלעים שבנהר הגועש, בזמן בסטיוארט החזיק בקצה השני ואבטח אותו. באותו הזמן, סטלה תיעדה את האירוע בטלפון הנייד שלה בשלושה סרטונים שונים, שהועלו לאחר מכן לעמוד הפייסבוק שלה. כך הכלב נקלע לסיטואציה המסוכנת:

הכלב איבד שיווי משקל ונסחף במים (צילום: מתוך פייסבוק)

סטלה הסבירה בפוסט כי "הבוקר הייתה דרמה קטנה", שמוצגת בסרטון שצילמה, שארך כחמש דקות. כאשר נדלובו הגיע אל הכלב, הוא הצליח לרכוש את אמונו, הרים אותו ונשא אותו יחד איתו אל מעבר לנהר. בראיון עם סטלה לאתר החדשות Daily Mirror, היא סיפרה: "אני מכירה את הסכר הזה טוב מאוד וידעתי שאפילו החלקה אחת הייתה יכולה לגרום לעמוס למות. הוא היה גיבור השעה ומגיעה לו מדליה על מה שעשה". 

כמו כן, לדבריה של סטלה, לנדלובו ישנם ארבעה כלבים ובעבר הוא נאלץ להעביר את ארבעתם דרך כביש מהיר שהיה מוצף. בצער רב, בזמן שהוא העביר את אחד מהם אל הצד השני, כלב אחר ניסה לעבור בכוחות עצמו ונשטף עם הזרם העצמתי. כעת, ההצלה של הכלב מהנהר הייתה כמו "חוויה מתקנת" עבורו, שכן הוא הצליח להצילו.