אישה שנסעה לתומה ברחובות אוקלנד, שבניו זילנד, נדהמה לפתע לראות גבר "גולש" על גג של מכונית, בעודה נוסעת במהירות של 70 קמ"ש. שרה מקיסאק נסעה ברכבה עם בעלה ושלושת ילדיהם ביום שבת האחרון, כשהם הבחינו בגבר בעיצומו של פעלול מסוכן במיוחד, שיכול בקלות היה להביא למותו. 

במהלך הנסיעה, על כביש מהיר, נצפה הגבר האלמוני עומד על גג הרכב, טויוטה כחולה כהה, בזמן שהוא משתדל לשמור על שיווי משקל, מחשש שייפול. על הפוסט שהעלתה לקבוצה סגורה בפייסבוק מקיסאק כתבה: "לא האמנו למראה עינינו, מי עושה זאת? אני יודעת שצעירים עושים דברים מטופשים לפעמים, אבל זו בהחלט הייתה רמה מוגזמת והסיכון שמשהו ישתבש היה גדול מידי".

שומר על שיווי משקל (צילום: רשתות חברתיות)
שומר על שיווי משקל (צילום: רשתות חברתיות)

תחילה, מקיסאק סיפרה כי היא חשבה שעליה לעצור את המכונית, אך לבסוף נמנעה מלהתקרב מידי אל הרכב למקרה שהצעיר ייפול. במקום זאת, היא בחרה לתעד את המקרה ולדווח עליו למשטרה, על מנת שיוכלו לאתר את הרכב ואת הנערים חסרי האחריות. "כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה שאמו של הבחור הזה אם חס וחלילה הייתה קורת תאונה, וזו בהחלט אפשרות ממשית", כתבה מקיסאק. 

כמו כן, היא התייחסה גם אל חבריו כשטענה: "חברים לא נותנים לחברים שלהם לנסוע על גבי מכונית נעה, זה כל כך מסוכן ואם היה קורה משהו הם היו צריכים לחיות עם זה לנצח". כמו כן, סמל בכיר במשטרת אוקלנד, ראיין גריי, אמר כי המשטרה חוקרת בימים אלו את הנושא ופרסם את הידיעה: "הבחור הזה היה יכול להיפצע קשה או להיהרג. על כולנו מוטלת החובה לשמור על הביטחון אחד של שני", ובהמשך צירף פניה אל האזרחים במטרה שישפכו אור על המקרה. לדבריו של גריי, ייתכן ומדובר בעוד אתגר רשת מסוכן שעלול להוביל למוות של צעירים, לכן הוא גם ביקש מההורים להיות עירניים ולשים לב לפעילות האינטרנטית של ילדיהם.