גבר כבן 20 נעצר לאחר שהואשם בגניבת תחתונים של קבוצה של אורחות בית המלון בו הוא עבד. לאחר מכן הוא אף השאיר אחריו פתק שאמר: "תשלחו לי הודעה אם אתן רוצות שהתחתונים שלכן יחזרו", אליו הוא צירף את מספר הטלפון שלו. האירוע, שהתרחש ב-16 בינואר, היה במלון ריברסייד שבמדינת נבאדה, ארה"ב, שם נתפס גם אחד העובדים, טרוור סבוק, כחשוד העיקרי.

גנב התחתונים, טרוור סבוק (צילום: LVMPD)
גנב התחתונים, טרוור סבוק (צילום: LVMPD)

קבוצת הבנות ששהתה במקום סיפרה למשטרה כי ערב אחד הן חזרו אל המלון לאחר טורניר כדורגל ומצאו את הפתק מונח על שידת האיפור בחדרן. בין החפצים שנגנבו היו שישה זוגות תחתונים וסט אחד של אוזניות AirPods. בזכות הפתק שהשאיר סבוק, החוקרים במשטרה המקומית הצליחו לאתר אותו במהירות, בעזרת רישומי בית המלון. הודעת המשטרה המקומית:

כאשר המשטרה התעמתה עם החשוד, הוא הודה כי לקח את האוזניות אך הכחיש את גניבת התחתונים. בנוסף לכך, המשטרה דיווחה כי סבוק דרש מקורבנותיו תמונות עירום בתמורה לחפציהם. בימים אלו סבוק עומד בפני האשמות בגין פריצה, סחיטה באיומים, שימוש או התרת קטינה כנושא מיני והתעללות בילדים. יש לציין כי גיל הבנות לא פורסם. החוקרים בתיק מאמינים כי ישנן קורבנות נוספות למעשיו של סבוק ופרסמו הודעה לפיה הם מזמינים את תושבי המקום ליצור קשר עם המשטרה במקרה שנתקלו במידע רלוונטי.