על פי האמונה ברובע מייורבאנג שבהודו, התפתחות השיניים הראשונות דרך החניכיים העליונות מהווה "סימן רע". לכן, פעוט ששיניו הראשונות רק יצאו, וילד בן שש שהחלו לצמוח לו שיניו הקבועות, נאלצו להינשא לכלב. החתונה ההזויה נבעה כתוצאה ממסורת מקומית עתיקה, כאשר שני הילדים היו החתנים ואילו הכלב היה הכלה. צפו בתיעוד מתוך טקס החתונה ההזוי:

על פי הדיווח באתר החדשות New Indian Express, החתונה התרחשה בכפר דדוסחי על פי הנוסח הקבוע, לפיו ההורים ומנהיג הכפר "הדפו את הרוחות הרעות". את הטקס ניהלה מקצועית בתחום, נורן פורטי, שהייתה אחראית על כינוס האורחים ושלבי הטקס. בראיון בטלוויזיה המקומית, אמו של בן השש אמרה: "ערכו את טקס הנישואין כדי שהילדים שלנו יתגברו על כל קללה שעלולה לפגוש אותם בדרך".

הכלב בטקס החתונה (צילום: צילום מסך יוטיוב)
הכלב בטקס החתונה (צילום: צילום מסך יוטיוב)

שלבי הטקס הביזארי מחייבים מהורי הכלה, במקרה הזה בעלי הכלב, לשטוף את רגלי האורחים הנכנסים כאות לכבוד. כמו כן, לאחר סיום הטקס, אנשי השבט ליטפו אחד אחרי השני את הכלב, בעוד הילדים נלקחו לתהלוכה לאורך הכפר, וברקע נשמע שיר מסורתי בשם Madel, כך דווח בערות החדשות Kaling TV. למרות שהכלה במקרה הזה היא כלב, על הצד של החתן לספק כסף לצד השני, בדיוק כמו מה שאנו מכירים כנדוניה.