לפני שש שנים, לאחר שבני הזוג התגרשו, הגבר החליט לקחת את בנו ולהיעלם מביתם ברסיפה שבברזיל. בעקבות החטיפה, האם החליטה לערב את המשטרה, שהצליחה לאתר את מיקומו של בן זוגה לשעבר, וגרמה למעצרו ולכניסתו לכלא. אך עם זאת, מקום הימצאו את הבן, קרלינאוס, נותר כתעלומה, כיוון שאביו, קרלוס אטיאס, סירב לחשוף בפני אמו היכן הוא נמצא. אלו הרגעים האחרונים של קרלינאוס עם אמו:

האם, קלאודיה פרנקו בודוקס, ראתה בפעם האחרונה את בנה בן התשע בשנת 2015, לפני שנלקח בכוח מביתו. בשלב מסוים, גם בתם של הזוג נמצאה עם אביה, אך אחרי חג המולד של שנת 2016, האב החזיר את הבת אל אמה ואילו הבן נותר בידיו. כאשר פרנקו התלוננה למשטרה על חטיפת בנה, המשטרה עצרה את בודוקס והוא נכלא לתקופת זמן של שנה. כמו כן, במשך השנים פרנקו יצאה במסע חיפושים אחר בנה תחת הסיסמא: "איפה אתה קרלינאוס"?

קמפיין החיפוש אחר קרלינאוס (צילום: רשתות חברתיות)
קמפיין החיפוש אחר קרלינאוס (צילום: רשתות חברתיות)

מאז, נעלמו עקבותיו של הבן הצעיר, ובשבוע שעבר קרתה התפנית המטורפת. לדבריה של האם בתקשורת המקומית: "בני הגיע אל תחנת המשטרה בארגנטינה והציג את תעודת הזהות שלו וסיפר כי לא היה לו קשר איתי או אביו בשנים האחרונות. עכשיו שירותי הרווחה לקחו אותו איתם ואני מתפללת ליום שאוכל לטוס ולהביא אותו בחזרה לברזיל". 

קרלינאוס עבר בדיקות רפואיות מקיפות ומצבו הבריאותי טוב. בימים אלו, פרנקו מתכננת לנסוע לארגנטינה, כאשר יתאפשרו טיסות בין מדינות, לאחר שנסגרו השמיים בברזיל בעקבות מגיפת הקורונה. "הבן שלי צעיר והוא איבד כל כך הרבה זמן מהילדות שלו. אני כל כך שמחה לשמוע ממנו", אמרה אמו לתקשורת.