תושבת צפון סולאווסי, אינדונזיה, הפכה להיות שיחת היום בכל רחבי העולם, אחרי שפורסם ברשתות החברתיות סרטון שלה מהרגע בו תפסה את בעלה עם המאהבת שלו. אחד מהעדים לסיטואציה תיעד את הרגע, בו האישה עלתה על מכסה המנוע של הרכב של בעלה, כאשר בתוכו הוא ישב עם אישה אחרת, וסירבה לרדת ממנו. צפו בסדרת התיעודים של תגובת האישה לבגידה של הבעל:

בתיעוד הביזארי אפשר לראות את האישה, שנשכבה על מכסה המנוע של בעלה, בעוד הוא המשיך לנסוע בזמן שהיא שוכבת על רכבו. בפוסט שהועלה לעמוד האינסטגרם makassar_iinfo, הוסבר האירוע: "סרטון שמסתובב ברשתות החברתית מציג אישה עצבנית תלויה על מכסה מנוע של מכונית נוסעת. נמסר כי הפעולה הפזיזה מקורה בפרשת רומן סודי, כאשר האישה לכאורה תפסה את בעלה עם המאהבת". 

אישה דקרה את בעלה כי חשבה שהוא בגד בה - אלא שאז התגלתה האמת | אלו הפרטים

בראיון לסוכנות הידיעות המקומית Indo Zone, עד ראייה שנכח באירוע סיפר: "שמענו אותה צועקת לו שיעצור, ואז היא צעקה והסבירה לכולם שמדובר בבעלה יחד עם המאהבת שלו". בסרטון נוסף שהועלה אפשר לראות את הגבר יוצא מהמכונית, ברגע בו האישה החלה לנסות לשבור את הווישרים של החלון הקדמי. כמו כן, התיעוד נגמר כאשר הבעל הכניס את אשתו הזועמת אל תוך המכונית. 

כמו כן, על פי הדיווחים, שמם של בני הזוג לא פורסם, אך התושבים המקומיים טוענים כי מדובר בסגן יו"ר המועצה המקומית, המוכר מאוד בקהילה. בנוסף, נטען כי בעבר אותו הבעל ניהל רומן עם אחת מהקולגות שלו במועצה מאחורי גבה של אשתו.