בני זוג מצפון הארץ, שהחלו בהליך גירושין בעקבות אי התאמה, מצאו את עצמם דנים בפרשיית בגידה, לאחר שהאישה טענה כי בעלה ניהל "קשר אסור" עם עורכת הדין ששכר לטובת ייצוגו בבית הדין הרבני. השניים, בשנות ה-30 לחייהם, החליטו להתגרש בהליך שהתקיים בצורה חיובית, אלא שאז האישה החלה לשים לב לקשר החריג בין בעלה לפרקליטתו. 

לאחר שהאישה ביקשה גט בבית הדין הרבני, שם גם הציפה את חשדותיה, הבעל החליט לשכור עורכת דין אחרת במטרה למחות נגד הטענה. באמצעות עורכת הדין שרין סולן, שהחליט לייצג אותו, הבעל טען כי לגרסה של אשתו אין כל ביסוס. בתגובה, האישה סיפרה כי יש לה הוכחות שבעלה הזמין את עורכת הדין הקודמת לארוחות רומנטיות, רכש לה מתנות וניהל איתה התכתבות בהודעות, שלדבריה, "אינן ניתנות לפרשנות". 

בעקבות כך, הדיון לבקשת לגט הסתבך, ועו"ד סולן הבהירה כי הבעל מכחיש שבגד באשתו, כך גם עורכת הדין שייצגה אותו. עם זאת, הדיינים בבית הדין הרבני חשבו אחרת וטענו כי ארוחות, מתנות והודעות מוגדרים כ"התנהגות כעורה" וחייבו את הבעל בגט ובכתובה. בבית הדין עו"ד סולן אמרה: "לא יעלה על הדעת שגם הבעל וגם עורכת הדין יכחישו כי היה ביניהם קשר רומנטי, שכן היה מדובר בקשר עורך דין-לקוח, ואילו בית הדין יקבע אחרת". 

בתגובה האישה טענה: "לא קיבלתי ממנו מתנות ובטח שלא ארוחות, פתאום יש לו כסף". כמו כן, עו"ד סולן החליטה לערער על החלטת בית הדין ולפנות אל בית הדין הרבני הגדול בירושלים, בטענה כי אין במעשי הבעל "התנהגות כעורה" ואין לחייבו בגט ובכתובה. על פי הדיווח, בית הדין הגדול יכריע בנושא בחודשים הקרובים.