הגבר האלמן, קים יונג-סו בן ה-51, השתוקק לראות את אשתו, סונג, לאחר שהיא מתה בעקבות מחלה קשה לפני ארבע שנים. בזכות משקפיי מציאות מדומה, הגבר הדרום קוריאני הצליח להתאחד עם אשתו המנוחה, אך עם זאת, חמשת ילדיו דווקא התנגדו למפגש שכן לטענתם, הוא יהיה "כואב מידי" גם עבורם. צפו במפגש הווירטואלי המרגש:

בקטע מתוך הסרט התיעודי "פגשתי אותך", הבת הבכורה, ג'ונג-בין, סיפרה כי הפרידה מאמם הייתה קשה ושהם רוצים לנסות להמשיך הלאה ולחיות חיים מאושרים. לעומתה, הבת ג'ונג-יון דווקא תמכה באביה ובמפגש, שכן לדבריה, היא זכרה כמה הם אהבו אחד את השנייה. בקטע שהועלה ליוטיוב, אפשר לראות את האב מבקר את אשתו המנוחה במקום בו נמצא האפר שלה, לפני שהוא ניגש אל האולפן ומתחבר אל משקפיי המציאות המדומה. 

יונג-סו נעמד על רקע מסך ירוק וחשב את המשקפיים המיוחדות, שגרמו לחלל להיראות בדיוק כמו ביתו. ברגע אחד, האלמן שמע את אשתו קוראת בשמו, ומיד הוא פרץ בבכי, תוך שהוא אוחז את ידיה של אשתו, במציאות הווירטואלית, ורוקד איתה בסלון ביתם. מהצד, ישבו ילדיהם של הזוג שהיו עדים למפגש המרגש והחלו לדמוע גם כן. 

הרגע המרגש הפך לוויראלי מיד ברשתות החברתיות, שכן רבים תמכו בהזדמנות להתאחד עם אדם קרוב שהלך לעולמו. אך עם זאת, רבים גם טענו כי מדובר ב"מניפולציה רגשית" ומתחו ביקורת על הפרויקט.