קטע מתוך דיון בזום בבית המשפט הפרואני התפרסם והפך לשיחת היום בכל הרשתות החברתיות וערוצי התקשורת, במסגרתו עורך דין נתפס מתפשט ומקיים יחסי מין אל מול המצלמה. הקטור פרדס רובלס סומן כ"חרפה למקצוע" על ידי השופט שניהל את הדיון הווירטואלי, לאחר שתיעד את הסצנה האינטימית והחושפנית. צפו בתיעוד הלא ייאמן מתוך התוכנית "בוקר טוב פרו": 

חבורת שודדים פרצה אל ביתו של מרצה באוניברסיטה במהלך השיעור | כך זה נגמר

בתיעוד ההזוי אפשר לראות את רובלס מתפשט על כסאו על מנת שאישה עירומה תוכל לבצע בו מעשים מיניים, בעוד שאר חברי הדיון המשפטי המומים מהסיטואציה. השופט, ג'ון צ'הואה טורס, החליט להזמין עבורו עורך הדין את המשטרה המקומית, שכן לדבריו, "אנו עדים למעשים מגונים המייצגים הפרה בוטה של הגינות ציבורית, וחמורה מכך היא העובדה שהם מוקלטים באופן לאומי". כמו כן, טורס הורה לפתוח בחקירה. 

השתלשלות האירועים הביזארית התרחשה ביום שלישי האחרון, במהלך דיון הארכת מעצר של חשוד בסחר, מרמה וסחיטה באיומים. בדיון, שנערך על ידי בית המשפט בפיצ'נקי, רובלס שימש כסנגור של החשוד. בנוסף לכך, בעקבות האירוע נאסרה על עורך הדין כל מעורבות נוספות בתיק ונאמר לו כי הוא יאלץ להתמודד מול שני גורמים שונים – תובע המדינה ולשכת עורכי הדין המקומית בעיר. הצהרת בית המשפט העליון בפרו:

על פי הדיווחים, האישה שקיימה עימו יחסי מין הייתה זונה, על אף שזהותה טרם נחשפה בבירור לתקשורת. בהצהרה של בית המשפט העליון בפרו נמסר: "אנו מגנים את מעשיו של עורך הדין, הקטור פרדס רובלס, שבמהלך דיון ביצע מעשים מגונים שהפרו את הגינות הציבור". השופט האחראי על הדיון קבע לבסוף כי עורך הדין יוחלף מתפקידו והוסיף כי איגוד עורכי הדין והמשטרה המקומית "ינקטו בצעדים מתאימים".