סרטון שהפך לוויראלי בטיקטוק מציג את הרגע המביך בו הכלה ביקשה בקשה אחרונה מבעלה לעתיד – חיבוק אחרון מהאקס. הכלה, שלא יכלה להתחיל את חיי נישואיה הטריים ללא חיבוק מאהובה לשעבר, פנתה אל בעלה במעמד חילופי הנדרים והציעה את ההצעה הלא שגרתית. הסרטון של האירוע התפשט ברשת החברתית וזכה למאות אלפי צפיות ותגובות של הגולשים הנדהמים. צפו בתיעוד מתוך טקס החתונה:

@mayangkumay

Balas @nikennalee well netizen yg terhormat semua bebas berpendapat dipersilahkan 😅 ##fyp

♬ original sound - Mayangkumay

בתיעוד אפשר לראות את הכלה והחתן המרוגשים עומדים בציפייה, כאשר לפתע בן זוגה לשעבר של הכלה התקרב אל השניים על מנת לברך אותם. לפתע, אפשר לראות את הכלה מרימה את האצבע ופונה אל בעלה בבקשה, ולאחר כמה שניות של היסוס, הוא הסכים. האישה פרסה את זרועותיה והעניקה חיבוק חם לאקס שלה, בעוד היא אוחזת בזר הכלולות שלה.

לאחר החיבוק בן הזוג לשעבר ניגש אל הבעל על מנת להודות לו ולברך אותו, אלא שגם הבעל התעניין בחיבוק קצר מאהובה לשעבר של כלתו, בעוד היא מנופפת לאקס לשלום. הסרטון, שעל פי הדיווח של אתר החדשות The Sun צולם במלזיה, הדהים את הגולשים שטענו כי לבעל הטרי "מגיע טוב יותר", בעוד אחרים כתבו כי הם יכולים לראות על פניו של הבעל שהוא נפגע מהבקשה ההזויה. "הפנים שלו לא משקרות, הוא נפגע אבל זה הגיוני", כתב אחד, בעוד אחר התבדח והוסיף: "לפחות היא ביקשה רשות".