דרמה מטורפת מתרחשת בימים אלו בטקסס, ארה"ב, במסגרתה מפקד משטרת סנטנט המקומית נתפס כנשוי לשתי נשים שונות, מאורס לארבע אחרות ובמערכת יחסים עם לפחות עוד 15 נשים. הסוד של השוטר, או שיותר נכון לומר השוטר לשעבר, ג'ייסון קולייר, התגלה לאחר שפרסם בעמוד הפייסבוק שלו ברכת יום הולדת לקריסטי, אחת מנשותיו, שהספיקה להימחק מאז, ובה נתקלה אחת מנשותיו האחרות. צפו בהודעת ההתנצלות בדיווח של העיתון New York Post:

העניינים החלו להסתבך כאשר אישה נוספת לה היה נשוי, ססילי שטיינמץ, חשפה את החיים הכפולים שחי בהודעה חדה וזועמת בעמוד הפייסבוק, הכללה תמונות רומנטיות שלה ושל השוטר הבוגד. "המפקד ג'ייסון קולייר חי חיים כפולים/ משולשים. הייתי חברה שלו עד אתמול. הוא שיקר לי והציג לי מסמכי גירושין מזויפים כשגיליתי שהוא נשוי. גיליתי גם על חברה שנייה, קריסטי, אתמול בלילה. הוא שיקר לנו, ילדינו, וביקש ששנינו נתחתן איתו. הוא נציג עני של העיר שלכם". הפוסט של שטיינמץ שחשף את האמת:

בעקבות החשיפה של שטיינמץ, נשים נוספות החלו לספר כי גם הן ניהלו קשרים רומנטיים עם קולייר. בהצהרה הרשמית של המשטרה נכתב כי הם "מודעים לשערורייה סביב מפקד התחנה" ואף הוסיפו כי "העיר מתייחסת ברצינות ותבדוק כל הפרה של מדיניות המקום". גם קולייר פרסם סרטון קצר בו הוא מתנצל על "השקרים וההסתרה". כמו כן, בעקבות ההתרחשות, שנדמה כאילו נלקחה מתוך סרט דרמטי במיוחד, קולר נעצר בחשד להתחזות ביום שישי האחרון והחקירה בנושא עדיין נמשכת. צפו בהצהרת המשטרה המקומית והדיווח על מעצרו של קולייר: