לילה אחת של שיכרות הוביל לתשעה חודשים של ייסורים עבור הגבר, שהונה על ידי הבחורה שזייפה את הריונה על מנת לסחוט ממנו כספים. ג'יימי אייקן פגש לראשונה את ג'קלין מקגואן, בת ה-36 מפורטשייר שבסקוטלנד, בחתונה של חברים, שם הם קיימו יחסי מין מזדמנים. לאחר מספר שבועות האישה יצרה קשר עם אייקן וסיפרה לו כי היא נכנסה להיריון – מה שהתגלה כשקר אחד גדול. 

ג'קלין מקגואן, האישה שזייפה את הריונה (צילום: רשתות חברתיות)
ג'קלין מקגואן, האישה שזייפה את הריונה (צילום: רשתות חברתיות)

מקגואן שיתפה תמונות מהאולטרסאונד, לבשה בליטה תותבת על בטנה ואף ביקשה מאייקן לשלם 300 פאונד (כ-1,500 שקלים) עבור הוצאות הלידה. "פגשתי את האישה הזו רק פעם אחת, זה היה אחרי החתונה בחדר בבית מלון. אני לא ממש זוכר את זה האמת", סיפר אייקן והוסיף: "אחרי כמה שבועות היא אמרה לי שהיא בהיריון ובאמת האמנתי שיהיה לי ילד". 

על פי הדיווחים, השקר המשיך להתפשט כאשר מקגואן יצרה קשר גם עם בני משפחתו של הגבר וטענה כי התינוק ייקרא נוח וכי הוא צפוי להיוולד ב-28 במרץ. לדבריו של אייקן, האישה השתמשה בתצלומי האולטראסאונד של אחותה הגדולה על מנת להטעות אותו ואת בני משפחתו. "ברגע שנאמר לי שאחותה למעשה הייתה בהיריון באותו הזמן, הבנתי שהיא גנבה ממנה את התצלום ופניתי אל המשטרה", סיפר אייקן. 

ביום שישי האחרון התקיים דיון בבית המשפט בפרטשייר ובימים אלו מקגואן ממתינה לגזר דינה. "היא ניסתה לסחוט ממני כסף ולהסית את בני המשפחה שלי נגדי, כולל את אחי. היא הופיעה בעבודתו, יצרה קשר עם אמי וגרמה לי להיות הנוכל בסיפור – אני בסך הכל רוצה להגן על אחרים מפניה ואני מקווה שהיא תקבל את העזרה הנפשית שהיא זקוקה לה", אמר אייקן.