אחיו של הראפר המפורסם מרקוס וובר, ריימונד מייקל וובר בן ה-29, נעצר לאחר שעל פי החשד העלה סרטון בשידור חי ברשתות החברתית בו הוא אוחז באקדח ומאחוריו נצפו שתי נשים מוטלות על הרצפה. על פי המשטרה במקומית בסקרמנטו, קליפורניה, הוא נחשד בשני עבירות רצח בכוונת תחילה, שהתבצעו ביום שבת האחרון. צפו בדיווח של חברת החדשות CBS13:

על פי הדיווח של חדשות CBS13, וובר נתפס על ידי המשטרה, שהגיעה לאחר שהתקבל דיווח על השידור החי הביזארי שהועלה לרשת. כאשר הם הגיעו אל מקום האירוע, מתחם דירות בו שהה, נמצאו גופותיהן של שתי הנשים ואחיו של הראפר שאחז באקדח. וובר, שכבר היה מבוקש בעבירות תקיפה עם נשק קטלני, התבצר בתוך דירתו וסירב לצאת, כך נמסר מהרשויות. 

צוות של ה-SWAT, המוכשרים להצלת בני ערובה ואבטחת אישים, הוזעקו למקום על מנת לנהל מול החשוד משא ומתן, שלא צלח. לבסוף, הוחלט לפרוץ אל הדירה, שם התנהל "מאבק קצר במהלכו קצין השתמש בטייזר", לדברי המשטרה. בנוגע לסיבת המוות של הנשים וזהותם לא פורסמו עוד פרטים, מלבד גילן של הנשים שהיה 27 ו-15. 

שכנים המתגוררים במתחם הדירות היו המומים לגלות מה התרחש מתחת לאפם. "זה היה מטריד לגלות בדיוק כפי שזה נשמע", אמרה מורגן גרדנר, אחת השכנות. שכן אחר הוסיף: "לא היה לנו מושג שמשהו כזה יקרה". גם אחיו הקטן של וובר, אנטואן, חשוד בהריגת חברתו של ריימונד ועל פי החשד ייתכן וגם הוא נכח בסיטואציה המחרידה.