בעיצומה של חתונה מרגשת ומלאה באהבה ובני משפחה, החתן והכלה החליטו להפתיע את אמה של הכלה במחווה מרגשת שהותירה את כל האורחים המומים לגמרי. הכלה הטריה, ג'וני, ובן זוגה, אליסטר, גילחו את ראשם על רחבת הריקודים כמפגן להזדהות ותמיכה לאמה של ג'וני, לונה, שאובחנה כחולה בסרטן שחלות. צפו בקטע המרגש מתוך החתונה:

התיעוד המדהים, מטקס החתונה שהתרחש באוקלנד שבניו זילנד, ריגש את הגולשים מכל העולם, כאשר במסגרתו אפשר לראות את החתן והכלה מגלחים את שיער ראשם. אחרי כמה מילים קצרות שנשאה הכלה, היא לקחה את מכונת הגילוח והחלה לגלח את שיער חתנה הטרי. מיד אחר כך, השניים החליפו מקומות והגיעה תורה של הכלה להסיר את שיערה. 

החתן והכלה המגולחים יחד עם לונה, חולת הסרטן (צילום: רשתות חברתיות)
החתן והכלה המגולחים יחד עם לונה, חולת הסרטן (צילום: רשתות חברתיות)

בסוף הרגע המדהים, אמה של הכלה נכנסה לבושה בורוד, כשגם לראשה אין שיער, והביעה את התרגשות מהמחווה הלא שגרתית. על פי הדיווח, ג'וני בת ה-20 החליטה עוד לפני החתונה כי היא רוצה לגלח את ראשה על מנת להפגין סולידריות כלפי אמה, ואילו אליסטר הציע ששניהם יגלחו את ראשם בחתונה אל מול כל האורחים. "לא ממש ידענו למה לצפות אבל היינו מאושרים באותו הרגע", אמרה ג'וני.

כמו כן, לונה אובחנה בסרטן השחלות בשלב ארבע כבר בשנת 2018. בשנה שעברה היא נאלצה לעבור סדרת ניתוחים וכימותרפיה על מנת לנצח את המחלה, אך בצער רב היא הלכה לעולמה בחודש ינואר האחרון. לאחר מותה, בני הזוג החליטו לשתף את סיפורם על מנת להעלות את המודעות למחלת הסרטן, ובנוסף, הם הצליחו לגייס תרומות מכל רחבי העולם. הפוסט קורע הלב שהעלתה ג'וני אחרי מות אמה: