גבר בריטי בשם ג'ייק ג'ייקובס, בן ה-32, דווח כנעדר לאחר שיצא לשחות בחופי קווינסלנד שבאוסטרליה ביום חמישי האחרון ומאז נעלמו עקבותיו. כאשר כתב של ערוץ החדשות המקומי, 9News, הגיע אל החוף על מנת לדווח על האירוע, הוא הבחין באובייקט חריג שצף במים וזינק מיד אל תוך הים במטרה לחלץ אותו – מה שהתברר כגופתו של הנעדר. שידור החדשות שהועלה לעמוד הפייסבוק של 9News:

על פי המשטרה המקומית, ההערכה היא כי בני הזוג יצאו לשחייה בעירום, כיוון שעל רכבם שחנה בחוף הייתה המדבקה: "בואו נתפשט אוסטרליה". גופת האישה האוקראינית, בת ה-29, נמצאה כבר באותו הערב בו דווח על היעדרותם, אך ג'ייקובס נותר נעדר – עד שנמצא על ידי שדרן החדשות ביום שישי האחרון. 

לוק ברנדם, חזאי מזג האוויר של חברת Nine News Gold Coasts, בדיוק סיים את השידור החי מהחוף, שלפתע הנוכחים שהיו איתו טענו כי הם רואים אדם בתוך הים. לדבריו של ברנדם, "ראיתי מישהו שנאבק בגלים ומיד התפשטתי ונכנסתי עם גולש שהיה במים על מנת לעזור לגבר שנקלע לצרות. כשהבנו שזו גופה שנינו תפסנו אותה והצלחנו לשלוף אותה מהמים בחזרה אל החוף". 

דוברות המשטרה המקומית אישרה אתמול (שבת) כי מדובר בגופתו של ג'ייק גיי'קובס ואמרה כי נמסר לבני משפחתו על מותו הטרגי. כמו כן, כל אותו היום צוות חילוץ והצלה היה בחוף על מנת לנסות לאתר את הגופה, כאשר לדבריהם, לא היה ספק כי "הם לא ציפו למצוא מישהו בחיים" עקב תנאי מזג האוויר הקשים. ההספד של מועדון הגלישה בחוף: 

מועדון הגלישה בחוף MyFitness, אותו ג'ייקובס ניהל, שיתפו בעמוד הפייסבוק שלהם פוסט בו נכתב: "בצער רב אנו מתאבלים על האובדן הטרגי של מנהל המועדון שלנו, ג'ייק. המחשבות והתנחומים שלנו עם חבריו ומשפחתו בזמן הזה. הוא היה חלק בלתי נפרד מצמיחת המועדון שרבים כבר הפכו אותו לביתם השני. אתה תחסר לנו חבר".