תאונה מחרידה התרחשה בעיר וורונז שברוסיה, במסגרתה תינוק בן חמישה חודשים נמחץ למוות בידי גבר שקפץ מהקומה ה-17 של בניין במטרה להתאבד. הטרגדיה, שתועדה במצלמות אבטחה במעגל סגור, אירעה ביום חמישי האחרון, כאשר האם הצעירה הלכה ברחוב עם בנה בתוך העגלה, בעוד גבר נחת מלמעלה היישר על עגלת התינוק. 

בתיעוד המזעזע אפשר לראות את האישה הולכת עם העגלה בידיה, כשלפתע הגבר שהתאבד נחת על חלק מהעגלה וגרם לכך שהתינוק ייפול מתוך העגלה. לאחר מכן אפשר לראות את האם הנסערת ממהרת אל בנה, בעוד הגבר נותר שוכב על המדרכה, והיא החלה לבכות ולנסות להזעיק עזרה מהעוברים והשבים. 

עדי הראיה המזועזעים הזעיקו מיד את שירותי האמבולנס והמשטרה המקומית, שעל פי הדיווחים הגיעו תוך מספר דקות בודדות, אך עם זאת הפרמדיקים לא הצליחו להחיות את התינוק והכריזו על מותו בדרך אל בית החולים. כמו כן, מותו של הגבר שהתאבד נקבע במקום. לדברי עדי הראייה, החובשים נאלצו לתת לאם הנסערת תרופות הרגעה בעקבות האירוע הטרגי.

כלי תקשורת מקומיים דיווחו כי התינוק המנוח היה בנה הבכור של האישה. בראיון עם גורם משטרתי בכיר הוא סיפר: "האישה שנפל על העגלה מת והתינוק, בן החמישה חודשים, שהיה בתוך העגלה מת באמבולנס. האירוע התרחש בסביבות השעה 17:00 וממקורות שהיו בשטח נאמר כי האיש קפץ מחלון הקומה ה-17". כמו כן, מהמשטרה לא נחשפו פרטי המעורבים והחקירה בנושא עדיין בעיצומה.