כבר שמענו בעבר על הצעות נישואין לא שגרתיות, או על תגובות מבאסות שקיבלו הגברים הנרגשים, אך הפעם בסרטון וויראלי שרץ ברשת, גבר צעיר ממקסיקו לא ציפה לתפנית הזו. בחור מאוהב, שהחליט להציע נישואין לאהובתו בסניף של מקדולנד'ס, וחשש מהתגובה שלה לדרך בה הוא בחר להציע, הופתע לגלות שהבעיה שלה הייתה בכלל עם הטבעת עצמה. צפו בהצעת הנישואין שהשתבשה: 

בסרטון ששבר את הרשת, אפשר לראות את הגבר, שגם היה אחראי על התיעוד, משתיל את הטבעת בתוך לחמניית המבורגר "ביג מק" של מקדונלד'ס ומעביר לבת זוגו, שבדיוק שוחחה עם חברתה. תוך כדי השיחה, אפשר לראות את הצעירה אוכלת את ההמבורגר, כשלפתע היא נתקלת בטבעת שהוחבאה בתוכו – והתגובה שלה ממש לא הייתה צפויה. 

בכל יום גבר הציע לבת זוגו נישואין מבלי ששמה לב, ודאג לתעד זאת | צפו

"מסכנה המוכרת במקדונלד'ס, היא בטח הכינה את ההמבורגר והטבעת נפלה לה פנימה. היא מכוערת מאוד והיא בכלל לא שוקלת. זה נראה כמו הטבעות האלו שיוצאות מהמכונה ששמים בתוכה 5 פזו", אמרה האישה. כשהגבר ההמום ראה את תגובתה היה לו כבר ברור שהצעת הנישואין אבודה מראש, אך הוא בכל זאת ניסה להציל את המצב ואמר: "את באמת חושבת שהטבעת מכוערת?", ואילו היא המשיכה: "אני הייתי אומרת לא להצעה כזו. מסכנה המוכרת". 

בשלב הזה, סבלנותו של הגבר כבר פקעה והוא החליט לקחת את הטבעת מידיה של זוגתו ועזב את השולחן. "אם זה כל כך מכוער אני כבר אתן לה את הטבעת. תשמרי על עצמך", הוא אמר לפני שקם בעצבים. בסוף הסרטון הגבר החליט להתייחס למה שעבר ואמר: "אני חושב שעשיתי טעות כשניסיתי להציע לה בשלב כזה מוקדם. אני מודה  שבאמת חיבבתי אותה, אבל ברגע שהיא ראתה את הטבעת היא הראתה לי את האופי האמיתי שלה".

הסרטון הפך מיד לוויראלי ברשת וזכה למאות אלפי צפיות ותגובות של גולשים, שלגמרי היו בצד של הגבר הפגוע. "זה ממש מבאס שהיא לא אהבה את הטבעת. אני מקווה שתמצא מישהי שתעריך אותך והיא לא חיה בסרט", כתבה אחת הגולשות, בעוד אחר הוסיף: "זה באמת לא הגיע לך, אולי עדיף שגילית מי היא לפני שהתחתנת איתה".