כלבה נאמנה, ובעלת יכולת מהירה להגיב לסיטואציות, הצליחה להציל את חיי בעליה שלקה בשבץ מוחי. סיידי, כלבת חילוץ מסוג רועה גרמני בת שש, הייתה היחידה שהייתה עם בעליה, בריאן, בביתם בניו ג'רזי, ארה"ב, בזמן שהוא חווה את האירוע המוחי. בזכות נחישות ותושייה, סיידי סירבה לעזוב אותו, ליקקה את פניו וגררה אותו אל הטלפון הנייד שלו על מנת שיוכל להזמין אמבולנס. צפו בדיווח ובראיון עם בריאן, הבעלים שחייו ניצלו בזכות הכלבה שלו:

סיידי הצליחה להוביל את בריאן אל הטלפון, כאשר הוא תפס בקולר שלה והיא גררה אותו אל החדר הסמוך, ובכוחותיו המעטים הוא הצליח לחייג את שירותי ההצלה שהגיעו במהירות למקום והובילו אותו אל בית החולים. בימים אלו, בריאן נמצא בבית החולים המקומי במחלקת שיקום, בעוד סיידי שוהה עם בני משפחתו, שדואגת לבצע שיחת Face-Time בין השניים בכל ערב. כמו כן, בעקבות מקרה ההצלה המרגש, נפתח עמוד לגיוס תרומות עבור סיידי, שכן בריאן נמצא בשיקום ויתקשה לממן את הטיפול בה.

בעמוד הפייסבוק של מקלט החיות ממנו בריאן אימץ את סיידי נכתב: "סיידי הגיעה אלינו לאחר שמשפחתה הקודמת עברה דירה והיא איבדה ברגע אחד את המשפחה היחידה שהכירה. היא כלבה נאמנה אבל לחוצה ומגוננת עם אנשים חדשים, מה שהופך את הגידול שלה לקשה יותר". בהמשך הפוסט נכתב: "למרות הביוגרפיה שלה, בריאן חש קשר מיוחד עם סיידי כי הוא העריך את האינטליגנציה שלה. והוא נתן לה הזדמנות שנייה לחיים כשקיבל אותה למשפחתו – הפעם, זו הייתה סיידי שנתנה לבריאן הזדמנות לחיות".

ימים ספורים אחרי ההצלה המדהימה, גם בריאן הגיב להתרחשות המדהימה וסיפר: "אימצתי את סיידי בידיעה שיש לה בעיות עם אנשים חדשים. הרגשתי שהיא כלבה נהדרת והחלטתי לאמץ אותה ב-30 דקות הראשונות. היא מיד קפצה אל תוך רכב שלי, פיתחנו קשר חזק, הצלחתי לעבוד על הבעיות שהיו לה והתחייבתי לתת לה את הבית והאהבה שהגיעו לה. זו הייתה ההחלטה הכי טובה שיכולתי לקחת כי היא כלבה אוהבת והחברה הכי טובה שלי, היא נקשרה אליי מאוד ואני אליה. בלילה שבו עברתי את השבץ המוחי, היא הראתה לי כמה היא מדהימה כשהיא עומדת שומרת עלי בזמן ששכבתי לא מצליחה לקום מהרצפה. היא ידעה שאני במצוקה והצילה אותי".