קוף מקוק, שפרץ אל תוך אוניברסיטת סן יאט-סן שבטאיוואן, נכנס אל חדר המחשבים בזמן שהמקום היה סגור והחל "ללמוד". תמונות של הרגע ההזוי הפכו לוויראליות ברשת, כאשר סטודנט מקומי, בשם צ'אנג מורגן, שלומד באוניברסיטה העלה את התמונות ההזויות וכתב: "אנו נמצאים כרגע בחופשת חורף, אבל תראו מי ממש רצה לחזור ללימודים במכון התקשורת של NSYSU".

אוניברסיטת NSYSU בטאיוון (צילום: רשתות חברתיות)
אוניברסיטת NSYSU בטאיוון (צילום: רשתות חברתיות)

על פי הדיווחים, האוניברסיטה יושבת בסמוך לבית גידול של זן הקופים הספציפי, מה שהפך אותם לנפוצים במקום. סגן נשיא האוניברסיטה, הואנג אי-יו, אמר כי הותקנו בעבר חלון מגן בכיתות הלימוד על מנת למנוע את חדרתם של הקופים, ובנוסף לכך הצוות מקפיד האופן קבוע לא להשאיר את הדלתות פתוחות. 

לדבריו, האוניברסיטה רכשה אקדחי צבע, ואף אומצו מספר כלבים שישהו במקום, על מנת להפחיד את הקופים. כמו כן, היו במגורי הקמפוס בעבר מספר היתקלויות בהן הקופים התנגבו אל חדרי הסטודנטים וגנבו מזון ואת חפציהם האישים, כמו גם רובה שהיה ברישיון אחד התלמידים. הפוסט המקורי בפייסבוק זכה למאות אלפי לייקים ותגובות של הגולשים שהיו המומים מהתיעוד הנדיר. "אם אין סטודנטים, לפחות שהקופים יחכימו קצת", כתב אחד הגולשים, בעוד אחרת הוסיפה: "אתם קולטים? הקוף הזה יושב בריכוז שיא בשולחן ולקח את העבודה שלו מאוד ברצינות".