אחרי שרוב העולם כבר עבר למוצרים דיגיטליים ואפילו המכוניות כבר על חשמל, היצרנית הרוסית, חברת "קלצ'ניקוב", השיקה בתחילת השבוע את הבשורה החדשה בתחום הנשק. דימטרי טרסוב, מנכ"ל קבוצת "קלצניקוב", שהתפרסם לאחר שהמציא את רובה הסער AK-47, העניק לעולם מבט ראשוני על הנשק הדיגיטלי החדש שעתיד לצאת לשוק. צפו בכלי הנשק הדיגטלי החדשני:

הרובה החכם, MP-155, תואר כ"נשק גאדג'ט" שעתיד לפנות למגוון רחב יותר של קהלים מאשר כלי הנשק המסורתיים שאנו מכירים היום. הרובה הדיגיטלי יכיל מעבד חזק שבאמצעותו יהיה אפשר לסנכרן את הירי עם כמות הכדורים שנשארו, ובנוסף לכך, הוא יכיל כוונת ירי מדויקת ואפילו הקלטת וידאו על מנת שהמשתמש יוכל לתעד את רגעי הירי. 

כמו כן, דווח כי העיצוב של כלי הנשק החדשני נוצר בהשראת הדור הנוכחי, שכבר רגיל לחיות מול המסכים. "המשימה היא למשוך את אותו קהל יעד שנולד אל תוך העולם הדיגיטלי וכבר לא יכול לדמיין את חייו בלעדיי הגאדג'טים", אמר טרסוב והוסיף: "הירי הקלאסי הפך לנדיר יותר בימינו, ואפילו לקצת מוזר. לכן, הייתי רוצה שגם תחום הנשק יתקדם עם העולם הדיגיטלי". 

על פי עיתון הטכנולוגיה הרוסי, RT, כלי הנשק MP-155 צפוי להיות שווה למחיר של טלפון חכם מהשורה הראשונה וחובבי התחום יוכלו לרכוש אותו בכ-1,300 דולר (כ-4,200 שקלים). קבוצת "קלצ'ניקוב" היא היצרנית המקומית הגדולה ביותר ברוסיה של כלי נשק אוטומטיים, רובי צלפים, פגזי ארטילריה וכדומה. כמו כן, היא אחראית לכ-95 אחוזים מייצור כלי הנשק במדינה.