בעיצומו של דיון בית המשפט המחוזי, 394 שבטקסס, ארה"ב, שנערך בשיחת וידאו באמצעות אפליקציית זום, אחד מעורכי הדין נתקע על פניו עם פילטר של חתול חמוד והפך לאחד הדברים הכי מצחיקים ברשת. בתיעוד משיחת הזום הלא שגרתית, עורך הדין רוד פונטון נשמע כשקולו בוקע מתוך דמות של חתול, שלא הצליח להיפטר ממנה. צפו בקטע מתוך דיון בית המשפט הביזארי:

עורך הדין שהופיע בבית משפט עם פילטר חמוד על פניו (צילום: רויטרס)

בתיעוד שהעלה השופט בדיון, רוי פרגסון, שניהל את המתרחש, נשמע אומר לעורך הדין המבולבל: "מר פונטון אני מאמינה שהפילטר שלך דולק, אולי תרצה לנסות לשנות זאת?". שנייה לפני שהשופט הספיק לסיים את המשפט, בקע קולו של עו"ד פונטון מתוך החתול החמוד, שהיה בעל מבט חסר אונים, ואמר: "אתה יכול לשמוע אותי אדוני השופט?", אלא שהוא לא הבין שהקול כלל לא היה הבעיה בשיחה. 

אחרי שעו"ד המתוסכל תירץ את הסיפור בכך שאחותי הקטנה התעסקה עם אפליקציית הזום שלו ולכן הפילטר הפריע לדיון, הוא אמר לבסוף: "יש לי כאן מישהי שעוזרת לי והיא תנסה להסיר את זה, אני מוכן להמשיך ככה. אני כאן בשידור חי – אני לא חתול". שניות ספורות לאחר מכן הסרטון נגמר מבלי שהיה ברור האם עו"ד הצליח להסיר את הפילטר מפניו. הפוסט שהעלה השופט אחרי התקרית:

מאוחר יותר, בית המשפט בעצמו העלה את התיעוד המצחיק אל עמוד היוטיוב שלו והסרטון שותף על ידי השופט פרגסון לעמוד הטוויטר שלו. על הפוסט של השופט נכתב: "אם ילד השתמש במחשב שלך לפני שאתה מצטרף לדיון וירטואלי, תבדוק את אפשרויות הזום ותוודא שפילטר כבוי. החתול הזה ייצג מקרה רשמי בבית המשפט 394". בהמשך על בתגובות על הפוסט הוא השופט הוסיף: "הרגע המצחיק הזה הוא תוצר לוואי של מסירות למקצוע עריכת הדין והבטחה שבית המשפט ממשיך לתפקד גם בתקופות קשות כאלה. כל המעורבים התמודדו עם הסיטואציה בכבוד עורך הדין המפולטר גילה חסד".