אם בדרך כלל פקק בכביש נגרם כתוצאה מעומס רכבים או תאונה, הפעם פקק של שש שעות נגרם בגלל קואלה גדולה במיוחד שנעמדה במרכז הכביש. בתיעוד מהכביש המהיר באדלייד שבאוסטרליה, אפשר לראות את הקואלה החמודה מטפסת בתוך רכב של אחת הנהגות שניסתה לפנות אותה מהכביש, אלא שבגלל העצירה, נגרמה תאונת שרשרת של שישה רכבים. צפו בקואלה המתוקה בתוך הרכב:

על פי הדיווח בתקשורת המקומית במדינה, הקואלה טיילה על הכביש העמוס בסביבות השעה 07:00 בבוקר ביום שני האחרון, מה שגרם לנהגת טובת לב לעצור ולהרחיק את החיה מהכביש. בניסיון להתחמק מהקואלה ומהרכב שנעצר, שישה נהגים סטו ממסלולם והתנגשו זה בזה – בעוד הקואלה ישבה בתוך הרכב וצפתה במתרחש. 

תאונת השרשרת בכביש המהיר באוסטרליה (צילום: רשתות חברתיות)
תאונת השרשרת בכביש המהיר באוסטרליה (צילום: רשתות חברתיות)

למרבה המזל, איש לא נפגע קשה בעקבות התאונה הלא שגרתית, אך המשטרה האזורית דיווחה כי אדם אחד פונה אל בית החולים עקב תלונות על כאבי בצוואר ובגב. תושבת אדלייד, נדיה טוגוול, סיפרה לערוץ החדשות ABC כי שתי נשים זיהו את הקואלה באמצע הכביש והחליט "לרוץ לאסוף אותה עם שמיכה". על אף שהקואלה השובבה ניסתה לברוח, שתי הנשים לכדו אותה והניחו אותה בתוך רכבן. 

בסרטון מהאירוע, אפשר לראות את הקואלה מטפסת על מושב הנהג, לאחר שהיא נלקחה אל תחנת שירותי ההצלה האזורית. התיעוד המקסים מראה את הקואלה על ההגה, כאשר לאחר מכן היא שוחררה כקילומטר אחד ממקום התאונה כשהיא ללא כל פגע. מפקח המשטרה בדרום אוסטרליה, דמיאן אייכנר, אמר אמר בתקשורת כי המשטרה מבקשת מהנהגים שלא לעצור באמצע כביש מהיר על מנת להציל בעלי חיים, אלא להזעיק את המשטרה שתטפל באירוע. "אמנם הבטיחות של החיות חשובה לנו, אך של בני האדם חשובה יותר", הוא אמר.