מידי בוקר הכתב לענייני בריאות של חברת חדשות 12, יואב אבן, משדר ממרפסת ביתו את הדיווח בעדכון מצב התחלואה והתמודדות מערכת הבריאות בישראל עם מגיפת הקורונה. אי אפשר היה שלא לשים לב לשלט "למכירה" שהוצג בכל בוקר מאחורי גבו מהמרפסת שממול והפך לבדיחה ברשתות החברתיות, וגם על ידי הכתב עצמו. גבר אחד החליט לנצל את הפלטפורמה שמוצגת בכל בוקר בתוכנית הבוקר של ניב רסקין "חדשות הבוקר", והציע לבת זוגו נישואין בשידור חי. צפו בהצעת הנישואין המפתיעה בתוכנית "חדשות הבוקר" עם ניב רסקין:

אחרי שהדירה המדוברת סוף כל סוף נמכרה, כתב הבריאות אמר בהלצה: "עכשיו, אחרי שהדירה נמכרה, החלום שלי הוא שמישהו יציע נישואים דרך שלט המרפסת כאן מאחורה – ושהיא תסכים". בזכות העיתונאית מעיין אדם, שלקחה את המשימה ברצינות המרבית, בני הזוג, דין פדאל וזוהר כרמל, התארסו זה לזו בשידור חי, מתוך אולפן החדשות וכשהשלט: "זוהר התנשאי לי?", מתנוסס הרקע לדיווח של יואב אבן. 

אדם, חברת הפאנל בתוכנית, יצרה קשר עם דין וסגרה איתו את כל פרטי הצעת הנישואין, בעוד במקביל היא דיברה עם זוהר, בת הזוג, על מנת להזמין אותה להתארח בתוכנית ולספר על "זוגיות בעידן הקורונה". בזמן שהזוג המאוהב ישב באולפן, הגיע הדיווח של כתב הבריאות ומיד זוהר הבחינה בשלט שמאחוריו – והעניין התבהר. דין מיד כרע ברך והציע לזוהר נישואין, והיא כמובן הסכימה עם דמעות התרגשות בעיניה. 

רק לאחר מכן, רסקין ואדם שיתפו את זוהר כי כל הראיון היה מזויף ונערך אך ורק לכבוד הצעת הנישואין המרגשת והלא שגרתית. "אני בשוק", אמרה זוהר, לפני שאדם הסבירה לה את השתלשלות העניינים ואת הדרך בה תוכננה ההצעה, דרך פוסט באינסטגרם, שהוביל לרגע המרגש באולפן של חדשות הבוקר.